Chitanta de stornare si dispozitia de plata

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Salut,
Am o mica problema, o clienta vrea sa dea retur o comanda, a sunat i s-au explicat pasii de urmat (trimis prin curier la noi) care sunt si pe site specificati. Clienta cu gura mare ca vrea sa vina curierul sa-i aduca banii inapoi imediat (lucru care nu-l face nici o firma de curierat).

Ne-am trezit cu sotul clientei la noi la depozit (nu se fac livrari/ridicari de la sediu), cu gura mare ca noi facem frauda ca nu i-am dat bon fiscal (avea factura eliberata de noi si chitanta de la curier) ca suntem obligati ca a citit el legea. A sunat la 112, la ANAF cine stie pe unde o mai fi sunat. Contabila i-a facut chitanta de stornare si dispozitie de plata, i-am inapoiat banii, a semnat si a scris ca a incasat banii, am facut copie dupa toate actele (factura/chitanta).

Ce as putea pati in cazul in care vine un control acum din cauza acestor „destepti care cunosc legile” (spunea ca are si magazin online)

Multumesc.

Deschis 0
Chestiuni legale Contabilitate & Gestiune DanC 7 ani 2 raspuns 3662 vizualizari 0

Răspunsuri ( 2 )

    0
    2017-04-01T15:29:37+03:00

    Ai procedat corect, totul e legal.
    In cazul unui control maxim pot sa te felicite.

    0
    2017-08-19T18:18:04+03:00

    Buna,

    Probabil este putin cam tarziu pentru un raspuns insa ajuta pe viitor…Si eu am magazine online si ma bat de aceeasi problema si am trecut peste control OPC din cauza oamenilor „destepti”.

    Legea spune ca are drept de retur al rodusului prin metoda prin care a cumparat si potrivit cu specificatiile date de tine (dar acestea trebuie sa existe fie pe o hartie trimisa clientului fie online pe site-ul de pe care s-a facut achizitia).

    Banii pentru returnare trebuie sa se face prin aceeasi modalitate prin care s-a facut incasarea, in cazul tau, curier, deci banuiesc ca ramburs in cont colector (echivalent cu ordin de plata din partea firmei de curierat). El avea dreptul de a-si primi contravaloarea care nu include si costul transportului intr-un cont IBAN pe care ti-l transmite prin email sau fax, in termen de max. 14 zile calendaristice.

    Acestia sunt termenii de renuntare a unui contract la distanta si clientul are dreptul de a renunta sau returna un produs in maxim 14 zile de la primire.

    Ce trebuia sa ii faci era doar storno pe factura si transfer de bani dupa ce iti revenea produsul in stoc in aceeasi stare in care a ajuns la client.

    Te-ai foarte complicat dar ai procedat corect, desi nu trebuia sa ii dai banii numerar.

    Alin O.

Lasă un răspuns

Browse