Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cum atragi Generatia Z? Cu chatboti!

Tinerii din Generatia Z (18 – 24 de ani) sunt obisnuiti sa comunice rapid, prin mesaje la care li se raspunde imediat, deci ei sunt varful de lance al marketing-ului conversational contemporan, scrie thedrum.com. Pentru a-i transforma in clienti, marketerii trebuie sa ii atraga cu ajutorul chatbotilor (mecanisme care ofera asistenta automatizata onscreen, discuta cu potentialii cumparatori si ii ajuta cu sfaturi, pentru a construi loialitatea ...

Continua
PayU: trendurile in e-commerce in 2018, in Romania

Piata e-commerce se dezvolta constant, iar Romania inregistreaza cea mai mare crestere la nivel european (conform raportului privind comertul electronic publicat in 2017 de Ecommerce Europe), transmite PayU, intr-un comunicat de presa despre tendintele in comertul electronic, in anul care a inceput recent. ,,Pentru anul trecut, estimarile PayU arata ca intreaga piata de e-commerce s-a ridicat la 2,8 miliarde euro, urmand ca pragul de 3 miliarde sa fie depasit in 2018. In ziua de azi este foarte usor ...

Continua
Made.com testeaza live-chat-ul cu showroom-ul

Compania britanica Made.com – fondata in 2010, cu sediul la Londra, care creeaza si vinde mobilier si accesorii pentru casa – isi foloseste reteaua de showroom-uri din Europa in completarea site-ului online, scrie retaildive.com. Retailerul a inceput sa testeze functionalitatea  chat-ului, dar nu folosind chatbots, ci angajati ai acestor showroom-uri, care au experienta necesara pentru a oferi clientilor informatiile potrivite. Cum functioneaza sistemul? Clientii online ai Made.com, care se gandesc sa cumpere ...

Continua
Cum se pregatesc companiile pentru atacul AI?

Inteligenta artificiala (AI) este din ce in ce mai des intalnita in lumea online, iar companiile se pregatesc pentru asta investind in infrastructura si nu numai, scrie emarketer.com. Intr-un sondaj de opinie realizat in luna noiembrie a anului trecut, Infosys a descoperit expertii in IT si directorii de companii se concentreaza pe: investitii in infrastructura IT (au spus 60% dintre respondenti), acumularea de cunostinte legate de AI (53%), folosirea de ajutor extern in planificare (46%), introducerea AI in ...

Continua
H&M si Sephora au chatbots de brand pe chat-ul Kik

Pe Kik Messenger, una dintre cele mai populare aplicatii de messenger printre adolescentii din SUA, fenomenul de marketing al chatbots-ilor de brand (conturi automate ale brand-urilor, care comunica cu mii de utilizatori, oferindu-le informatiile cautate) a luat amploare, iar companii de retail ca H&M, Sephora, Kipling si PINK (de la Victoria’s Secret) au obtinut deja o felie din tort, scrie mobilecommercedaily.com. Cele trei brand-uri au chatbots in ...

Continua