Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Google stie exact ce si cat cumpara americanii

Google a transmis ca a inceput sa foloseasca inregistrarile tranzactiilor cu cardul de credit si debit, in SUA, pentru a dovedi ca reclamele sale online determina utilizatorii sa cumpere respectivele produse, online sau offline, scrie washingtonpost.com. Google a pus astfel mansa pe „Sfantul Graal” al reclamelor online – poate acum determina exact cate vanzari a generat o campanie online. Anuntul facut de gigantul online are si un ...

Continua
SUA: Amazon a lansat serviciul Amazon Cash

Mai nou, oricine poate face cumparaturi pe Amazon.com fara a detine un card bancar, scrie techcrunch.com. Si asta datorita faptului ca gigantul online a lansat Amazon Cash, un serviciu care permite consumatorilor sa adauge gratuit bani in propriul cont de pe site, prin intermediul unui cod de bare, pe care il arata (pe telefon/printat) la casieriile retailerilor selectionati, spunandu-le acestora cati bani vor sa urce in contul Amazon. Codul ...

Continua
Romanii platesc dublu cand cumpara in rate

NETOPIA mobilPay (liderul pietei locale de payments, care proceseza cele mai multe si variate tipuri de carduri de credit ce ofera achizitii in rate din Romania) a studiat cifrele pietei autohtone legate de plata online in rate. Si a concluzionat ca romanii aleg sa achite, in medie, dublu fata de suma alocata printr-o tranzactie digitala integrala. Suma medie achitata online in rate anul trecut a fost de 750 lei. Potrivit datelor ...

Continua
Quickmobile 2015: 1 din 4 clienti a platit online, via card

In cursul anului trecut, un sfert dintre clientii QuickMobile.ro (care vinde telefoane, tablete, accesorii si nu numai) au platit produsele achizitionate de pe site folosindu-si cardul bancar, a anuntat compania intr-un comunicat de presa citat de refresh.ro. Procentul de 25% inregistrat in 2015 a crescut semnificativ fata de anul anterior, cand se situa la 15%, si este de aproape trei ori mai mare fata de media national (9%). Cea mai mare suma ...

Continua