Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Canadienii ar inlocui parolele cu alternative biometrice (studiu)

Conform unui studiu Visa realizat de catre AYTM Market Research, in Canada, 85% dintre consumatori si-ar verifica identitatea folosind autentificarea biometrica, in locul unor parole ori coduri PIN, citim pe visa.ca: respondentii ar prefera sa foloseasa amprentele, recunoasterea faciala sau a vocii pentru a-si deschide diversele conturi personale si pentru a face plati. Cercetarea a fost realizata pe 1.000 de persoane. Ce a descoperit ea? 6 ...

Continua
Toys ‘R’ Us a declarat falimentul. Care sunt motivele?

Asa cum s-a vehiculat in ultimele saptamani, Toys ‘R’ Us – cel mai mare lant de magazine de jucarii din SUA – a intrat in faliment in tara amintita, urmand sa repete figura si in Canada. Reuters.com scrie ca brand-ul va cere unui judecator permisiunea sa imprumute 1 miliard  $ pentru a-si plati furnizorii si a se asigura ca, de Sarbatori, parintii au ce cumpara din magazinele lor ...

Continua
Canada: dispozitivele mobile, vitale in e-shopping (studiu)

Nielsen.com a afectuat, in perioada august – septembrie 2016, o cercetare online, in randul a 2.009 de canadieni de peste 18 ani, care au facut cumparaturi online in ultima luna, folosindu-si dispozitivele mobile (smartphone sau tableta). Studiul „The Nielsen Canadian Mobile Wallet” a descoperit ca acestea sunt puternic ancorate in mijlocul experientei de shopping online a canadienilor. Dar cumparaturile pe dispozitive mobile nu ating decat un procent de 1,4% in Canada in cazul bunurilor de consum cu miscare ...

Continua
Canada: in 2016, doar 2% din cumparaturi s-au facut online

In primele 9 luni ale anului in curs, 98% dintre cumparaturile facute de canadieni s-au facut in magazinele traditionale, fizice, dezvaluie datele facute publice recent de Statistics Canada, scrie calgaryherald.com. Procentul inseamna un total de 389 miliarde $. Doar 2% din cumparaturi s-au facut online, adica echivalentul a numai 8,1 miliarde $ (totalul sumelor cheltuite in tara aintita ridicandu-se la 397 miliarde $). Statistics Canada a transmis, pana acum, cifrele legate ...

Continua