Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cum sa vinzi clientilor in cele 5 etape ale procesului de cumparare

Procesul de cumparare al oricarei achizitii este format dintr-o suita de pasi, prin care trecem mai mult sau mai putin constient. Pasii sunt valabili atat pentru achizitiile online cat si pentru cumparaturile din magazinele offline. Ca si consumatori in 99% din cazuri mixam canalul de comunicare, cel de informare sau de achizitie, astfel incat nu se mai tine cont de online sau offline.   Cei 5 pasi ai procesului de achizitie sunt: Recunoasterea problemei Informarea Cautarea unei alternative Achizitia Comportamentul post-cumparare   Le ...

Continua
CE si CUM se vinde de Black Friday?

În ultimii ani ContentSpeed s-a implicat activ în desfășurarea campaniilor de Black Friday, generând de la an la an un impact crescut pentru magazinele online românești. Te invitam sa afli cum a evoluat fenomenul, urmărind câteva statistici. 2012 Deși în 2012 fenomenul Black Friday inca nu prinsese avant prea mare pe piața românească, ContentSpeed a desfășurat o prima astfel de campanie, generând ...

Continua
3 brand-uri noi fac campanii de marketing cu VR

VR-ul (realitatea virtuala) este – de cativa ani – un domeniu in care se investeste in dispozitive (fie ca vorbim despre Gear VR-ul de la Samsung, Oculus Rift-ul cumparat de Facebook, HTC Vive sau sistemul Google Cardboard) si un domeniu care ofera un potential masiv companiilor din e-commerce pentru campanii de marketing originale si cu un impact masiv asupra clientilor. Cele mai noi 3 exemple de brand-uri care apeleaza la VR pentru a-si promova produsele sunt (scrie econsultancy.com) ...

Continua
5 campanii de marketing cu mesaj feminin pozitiv

Nu sunt putine brand-urile care dau cu stangul in dreptul cand vine vorba despre a transmite un mesaj pozitiv si motivant publicului lor feminin. Econsultancy.com a adunat, intr-un articol, o serie de exemple de companii care care stiu ce fac si se adreseaza cum trebuie doamnelor: WOMEN’S AID – BILLBOARD-URI DIGITALE INTERACTIVE. Abuzul domestic e domeniul in care activeaza organizatia caritabila „Women’s Aid”, astfel incat cand si-a propus sa atraga atentia ...

Continua
Top 5 campanii de marketing experiential de Craciun din 2015

Dincolo de spot-urile TV emotionante care au umplut micile ecrane si retelele de socializare, luna decembrie s-a laudat – in Marea Britanie – cu destule campanii de marketing experiential (care incearca sa creeze o legatura stransa intre brand si consumator, prin oferirea unor experiente memorabile celui din urma), pe care econsultancy.com le-a pus laolalta, intr-un clasament din care merita mentionate: bradul berii de la Carlsberg – „Cum ar fi daca ...

Continua