Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Fashion Days: 3 din 4 clienti nocturni romani cumpara de pe mobile

Cresterea gradului de penetrare a dispozitivelor mobile le ofera clientilor libertatea de a face shopping oriunde si oricand, iar in primele 6 luni din 2017, romanii au cumparat imbracaminte, incaltaminte si accesorii dupa ora 00:00, pe fashiondays.ro, de 282 de lei (in medie), transmite compania via prwave.ro. In plus, 3 din 4 clienti nocturni (adica 74%) au cumparat de pe dispozitive mobile, iar 4 din 10 comenzi au fost facute de barbati. ...

Continua
Frisbo se extinde in Otopeni si Cluj-Napoca

Frisbo – prima platforma de e-fulfillment din tara noastra, lansata in 2014, la Brasov – are planuri mari de viitor, conform unui comunicat de presa citat de nocash.info.ro. Compania evaluata la  1,5 milioane € a primit o investitie de 250.000 € de la un omul de afaceri clujean Mircea Ilea. Cu banii, Frisbo a cumparat o hala noua, pentru desfasurarea operatiunilor proprii, in Otopeni, si se pregateste sa ...

Continua
Alibaba vrea sa deschida un centru logistic in Bulgaria

Chinezii de la Alibaba Group negociaza cu autoritatile bulgare pentru deschiderea unui centru logistic pe teritoriul acestei tari, scriu cei de la telecompaper.com. Acesta ar urma sa deserveasca comenzile online ale gigantului chinez din intreaga Europa si, odata cu acordul, Alibaba se angajeaza sa marketeze produse bulgaresti pe pietele internationale. In acest sens, vicepresedintele Alibaba Group, Lijun Sun, si reprezentanti ai altor doua companii din China (GS-Solar Company – care doreste ...

Continua
FashionUP a preluat operatiunile Click4Fashion din Romania, Bulgaria, Ungaria

Magazinul online de imbracaminte si accesorii FashionUP anunta, intr-un comunicat de presa, dezvoltarea afacerii in regiune prin preluarea site-ului Click4Fashion (lansat in 2015) in Romania, Bulgaria si Ungaria. Transferul s-a facut pe 1 octombrie. FashionUP va integra in strategia sa toate operatiunile din aceste tari (astfel, pe langa cele peste 50.000 de produse de pe fashionup.ro, clientii vor putea gasi si brandurile oferite de Click4Fashion) si o mare parte din echipa Click4Fashion ...

Continua
Internetul este „consilierul” in turism al romanilor

Google si TNS au afectuat (pe un esantion de romani care locuiesc in mediul urban si calatoresc frecvent) un studiu legat de cele mai cautate destinatii turistice ale romanilor si cum pot agentiile de turism sa se promoveze mai eficient, iar agentia de marketing online Today’s – partener certificat Google AdWords si singura din Romania certificata convert.com (cu o experienta de peste 10 ani in Romania, Croatia, Bulgaria si SUA) – ...

Continua
Bilantul editei a doua de eCommCongress (8-9 aprilie, Bulgaria)

Antreprenorii si profesionisti in e-commerce s-au strans la Sofia, in perioada 8-9 aprilie, la a doua editie a eCommCongress, cel mai mare eveniment de profil din tara vecina. Timp de doua zile, la Inter Expo Center, 19 profesionisti din 6 tari au sustinut conferinte, in cadrul carora s-au aflat informatii interesante despre utilizatorii online si despre cum vad acestia micro-momentele: Janet Naydenova a dezvaluit ca 32% dintre utilizatori se documenteaza si ...

Continua
Bulgaria cheama profesionistii la eCommCongress (8-9 aprilie)

400 de profesionisti in e-commerce sunt asteptati la Sofia, in perioada 8-9 aprilie, la a doua editie a eCommCongress, cel mai mare eveniment de e-commerce din tara vecina. ECommCongress va avea loc la Sofia si cele doua zile vor include o expozitie gratuita, conferinte si workshop-uri (la care se participa contra cost – 129 de euro pentru toate activitatile), sustinute de 18 profesionisti in domeniu, care isi vor imparti cunostintele si experienta ...

Continua
35.7% e-commerce growth in Eastern Europe reflects the region’s enormous potential

With an average growth rate of 35.7% over the year 2012, the e-commerce market in Eastern Europe is comparatively showing the strongest increase in Europe. The projected online turnover of €19.3 bn for 2013 indicates that there is a lot of ground to gain in the region: Only 27 of 106 million internet users are to date using the internet for shopping, reveals the latest report on B2C e-commerce in Eastern Europe released by Ecommerce Europe. Ecommerce Europe is the ...

Continua