Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

FashionUP anunță strategia pentru marketplace, platforma care poate deveni punctul 0 al brandurilor românești

București, 7 aprilie 2016 – FashionUP își anunță planurile pentru marketplace-ul dedicat comerțului în online fashion. A fost creat după o muncă susținută de-a lungul a doi ani și cuprinde piese vestimentare și de încălțăminte de la mari designeri români și de la case de modă renumite. Platforma este într-o continuă dezvoltare, după cum o arată și strategia FashionUP. A debutat cu branduri precum Versace 1969, Pierre Cardin, Arnaldo Toscan, Trussardi și ...

Continua
Brandul Puma în portofoliul produselor FashionUP

Din acestă lună, Puma România își începe colaborarea cu magazinul online, FashionUP, intrând în portofoliul produselor comercializate online. FashionUP și Puma au mai avut o colaborare anterioară temporară în timpul unei campanii organizate în perioada Black Friday a anului trecut. Retailerul vine astfel în întâmpinarea dorinţei clienților de a avea acces la o gamă cât mai variată de produse la cele mai bune preţuri. Parteneriatul constă în adăugarea în oferta magazinului a peste ...

Continua
8 trend-uri in comunicare, pentru 2016

Compania internatională de consultanta in comunicare Grayling a publicat o analiza proprie a celor 8 tendinte in comunicare pentru anul viitor, scrie jurnalistul si consultantul Victor Kapra pe blog-ul propriu, victorkapra.ro. Previziunile sunt urmatoarele: Brand-urile trebuie sa se orienteze spre oameni. Tinerii din generatia Y (nascuti in perioada 1980 – 2000) au putere din ce in ce mai mare pe piata, iar firmele care isi doresc loialitate si longevitate ...

Continua