Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cum sa concurezi la preturi cu Amazon (si sa castigi)

Te temi ca nu poti concura cu Amazon si atunci tot amani sa iti lansezi site-ul propriu? Te temi ca vei petrece saptamani sau chiar luni documentandu-te asupra unor produse, construindu-ti magazinul online si facand reclama pe Facebook, pentru ca apoi sa te trezesti ca oamenii cumpara fix acelasi produse de pe Amazon? Nu esti ...

Continua
Este content marketingul o pierdere de vreme si de bani?

Sursa articol: https://unbounce.com/product-marketing/product-awareness-data-and-lessons-learned/ Acest inceput de 2018 a venit pentru Oli Gardner, Co-founder Unbounce cu o provocare îndrăzneață. In incercarea de a creste numarul de vanzari pentru doua produse noi, a vrut sa faca un experiment in care sa creeze 30 de postări noi pe blog în termen de 30 de zile. Fiind un marketer care nu practicase product marketing (marketingul de produs), asa cum chiar el spune, a adoptat ...

Continua
10 trucuri pentru a avea un Magazin Online de succes

Magazinul online este alternativa a magazinului clasic, brick-and-mortar. Nu exclude un magazin traditional, dimpotriva. Succesul comertului pe viitor va depinde de cum vom stii sa imbinam aceste 2 tipuri de comert, cel online cu cel offline. Cu un singur sau mai multe clickuri poti cumpara de la alimente , produse de ingrijire corporala, carti si haine pana la electrocasnice si altfel de produse din varietatea de magazine online de pe piata romaneasca. Consumatorul are propriile lui criterii dupa care alege sa cumpere ...

Continua
Blogul sau Magazinul Online? Cine sa fie primadona?

Raspunsul la aceasta intrebare este in primul rand adresat unei colege de grup, Tatiana. Ce a intrebat colega noastra: „Am un magazin online, decizia mea fost de a aparea blogul in fata site-ului, unul fiind pe wordpress si celalalt pe opencart, dar apar pe acelasi domeniu. Credeti ca e o decizie sanatoasa? Credeti ca bounce-ul s-ar micsora daca nu ar mai fi asa si clientele nu l-ar mai privi ca pe un blog pur informativ iar vanzarile ar creste?”. Pana sa ajungem ...

Continua
5 legi imuabile ale social marketing-ului

1. Daca brandul tau era insuportabil inainte de Facebook, asa va fi si pe Facebook. Mark Zuckerberg nu-ti poate face brandul fascinant, daca nu este fascinant. Nimeni nu poate. De fapt, daca brandul tau este plictisitor, social media nu va face decat sa amplifice acest lucru. Deci, ce este de facut? Ei bine, din fericire, poti sa-ti transformi brandul intr-unul care sa merite atentia, dar acest lucru inseamna sa te reintorci ...

Continua