Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cum cumparam si cum ne organizam de Black Friday?

Mai sunt mai putin de 30 de zile pana la Black Friday. O parte dintre magazinele ce vor oferi promotii s-au pregatit deja pentru volumul crescut de trafic si de comenzi, altele inca mai au de lucru. Clientii sunt si ei pregatiti, au bani pusi deoparte fix pentru aceasta perioada si lista scurta de produse pe care le cauta. De ce asteptam cu nerabdare reducerile de Black Friday? In primul rand ...

Continua
CE si CUM se vinde de Black Friday?

În ultimii ani ContentSpeed s-a implicat activ în desfășurarea campaniilor de Black Friday, generând de la an la an un impact crescut pentru magazinele online românești. Te invitam sa afli cum a evoluat fenomenul, urmărind câteva statistici. 2012 Deși în 2012 fenomenul Black Friday inca nu prinsese avant prea mare pe piața românească, ContentSpeed a desfășurat o prima astfel de campanie, generând ...

Continua
Black Friday 2016: rezultatele campaniei online in Romania

Cifre generale (via 2Performant) de la 00:00 si pana la 16:30 a fost generat un numar total de vanzari de peste 27.000, aproape de numarul de vanzari inregistrat cu un an in urma in toata ziua de Black Friday – 28.976 pana la ora 16:30 au fost inregistrate vanzari totale de 2.031.314,79 € (TVA inclus) valoarea comisioanelor a fost de 102.451,86 € (cu 10% mai mult decat valoarea totala din intreaga zi de Black ...

Continua
NETOPIA mobilPay: 22% dintre platile de Black Friday au fost in rate

Editia autohtona din acest an a campaniei de reduceri Black Friday a insemnat, pentru aplicatia de plata mobila NETOPIA mobilPay, o valoare medie a cumparaturilor in rate de circa 200 €, cifra dubla fata de media platii integrale, transmite compania intr-un comunicat de presa. Peste 1.000 de comercianti online aflati in portofoliul NETOPIA mobilPay au organizat campanii de Black Friday, pe 18 noiembrie. Cele mai relevante cifre legate de editia 2016 sunt ...

Continua
Evolutia Black Friday in ultimii 3 ani, in Romania (raport)

PayU – furnizor global de servicii de plata pentru companii, lider pe pietele din Europa Centrala si de Est, care opereaza in 16 tari, pe 4 continente pentru sute de mii de comercianti – a realizat un raport despre evolutia Black Friday in tara noastra si transmite rezultatele intr-un comunicat de presa. Evenimentul tomnatic al reducerilor a aparut la noi in 2011, a cunoscut o evolutie constanta de-a lungul anilor (inclusiv la nivelul tranzactiilor procesate de PayU), iar in ultimii ...

Continua
Romania, cea mai mare crestere de trafic de Black Friday, la nivel regional (studiu)

RTB House (companie specializata in publicitate online targetata) a analizat sute de campanii desfasurate pentru clientii sai, pe 40 de piete, pentru a determina la ce tip de evolutie a conversiei se pot astepta companiile, de Black Friday, si transmite, intr-un comunicat de presa, ca romanii au afinitatea cea mai mare pentru Black Friday la nivel regional. Cresterea de trafic inregistrata de magazinele online din Romania, de Black Friday, este cea mai ...

Continua