Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Personalizarea – cum si-a crescut Limoges veniturile din email cu 300%

Desi anul trecut s-a observat o scadere in vanzarile de bijuterii si produse de lux, nu ai fi stiut daca te-ai fi uitat in registrul Limoges Jewelry, fabricant de produse personalizate precum inele de absolvire, inele de logodna si verighete.   Acest retailer online n-a pradat bijuterii rafinate, ci si-a crescut veniturile cu 300%, abonarile la email au urcat, de la an un an la altul, cu 100% – 400% si nici rata de livrare de 99% nu ...

Continua
Trei concluzii cheie ale summit-ului global IBM Smarter Commerce din Monaco

Brigitte Delearde este liderul digital al grupului de software IBM. In urmatorul articol ea reflecta asupra celor trei concluzii ale sale in urma participarii la summit-ul global IBM Smarter Commerce, care a avut loc in perioada 18-20 iunie in Monaco. 1. Marketing-ul trebuie sa fie puternic ancorat in date Datele stau la baza erei digitale. De-a lungul summit-ului Smarter Commerce a existat un mesaj clar transmis atat de catre speakeri (vorbitori), cat si de clienti – pentru a avea succes, companiile ...

Continua