Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Provocarile lansarii unui site e-commerce: ce cred expertii?

Afaceriile mici si start-up-urile care vor sa faca pasul online, in e-commerce, trebuie sa stie ce presupune asta. In acest scop, pcworld.com a stat de vorba cu bloggeri si influenceri-cheie, pentru a afla care sunt punctele importante la care trebuie lucrat. „In mod fundamental, comerciantii sunt ingrijorati cand vine vorba sa intre intr-un nou model de afaceri. E descurajant sa te gandesti la modul in care sa marchetezi si sa ...

Continua
Aleo.ro (distribuitor de accesorii auto) s-a parteneriat cu Teamshare.ro

Teamshare (platforma de e-commerce integrata cu sisteme de contabilitate si gestiune ERP, adresata clientilor B2B si B2C, care e folosita de peste 200 de clienti din Romania si strainatate) anunta, intr-un comunicat de presa, preluarea gestiunii vanzarilor online ale magazinului Aleo.ro. Acesta face parte din grupul Aleo, detinut de TopTools, cel mai mare importator si distribuitor roman de sisteme de bare transversale, cutii de portbagaj, suporturi pentru biciclete si schiuri, respectiv accesorii ...

Continua
2015: China, SUA si UK conduc topul vanzarilor e-commerce (raport)

Ecommerce Foundation, in cooperare cu Ecommerce Europe, au dat publicitatii raportul „Global B2C E-commerce Report 2016”, care a descoperit ca vanzarile online de produse si servicii au crescut semnificativ in 2015, in toata lumea, comparativ cu anul anterior: 19,9% si o cifra de afaceri de 2,3 trilioane $. Vanzarile globale online sunt pe panta ascendenta din 2010 incoace (19,9% in 2015), dar pentru 2016 nu este asteptata o crestere (procentul estimat e de 17,5%), ceea ce indica maturizarea ...

Continua
Listarea pe marketplace creste vanzarile retailerilor cu pana la 60%/an

Magazinele online care se listeaza pe marketplace-uri isi cresc substantial afacerile inca din primul an, transmite platforma de e-commerce Teamshare.ro, intr-un comunicat de presa. Platforma integrata cu sisteme de contabilitate si gestiune ERP (Enterprise Resource Planning), adresata clientilor B2B si B2C, este folosita in prezent de peste 200 de clienti din Romania si tari ca Marea Britanie, Franta, Austria sau Rusia. Potrivit datelor Teamshare, marketplace-urile sunt una dintre nisele cu cea mai ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Germania (raport)

Anul 2015 a adus cu sine o crestere de 13,3% pe piata de e-commerce B2C din Germania, care acum valoreaza 59,7 miliarde €, conform unui raport in domeniu realizat de ecommercewiki.org („B2C E-commerce Country Report 2016”). Germania este, prin urmare, a treia cea mai mare piata de e-commerce B2C din Europa, dupa Marea Britanie si Franta. Din raportul amintit, am selectionat cateva cifre relevante, pe care le puteti descoperi ...

Continua
11 milioane €, rulati prin Teamshare.ro in T1 2016

Teamshare.ro – platforma de e-commerce integrata cu sisteme de contabilitate si gestiune ERP (Enterprise Resource Planning), adresata clientilor B2B si B2C – a tranzactionat in primul trimestru din 2016 o suma de peste 11 milioane de euro, mai mare cu 25% fata de aceeasi perioada din 2015, anunta compania intr-un comunicat. Peste 75% din tranzactiile din primul trimestru au fost generate de companiile din zona de B2B, producatori si distribuitori care ...

Continua
Ecommerce-ul B2C creste in toata lumea, pe masura ce pietele emergente aduc vanzari tot mai mari

Vanzarile globale de ecommerce urca la 1,2 miliarde de dolari Zona Asia – Pacific va contribui cel mai mult la noii dolari din vanzarile de e-commerce de tip business-to-consumer (B2C, destinat consumatorului final) in urmatorii ani, potrivit prognozei facute de eMarketer in ceea ce priveste vanzarile online din retail, precum si produsele si serviciile din calatorii. Doar in acest an, este de asteptat ca vanzarile de ecommerce de tip B2C sa creasca cu 23% in ...

Continua
Strategiile de marketing comportamental si multichannel castiga teren in preferintele marketerilor

Marketingul multichannel a devenit o practica destul de comuna in ultima vreme, cu 25% dintre marketerii B2B si B2C caracterizandu-se ca fiind utilizatori experimentati. Aproximativ 39% dintre marketeri sunt momentan in tranzitie si doar 7% nu intentioneaza sa se angajeze in implementarea de strategii multichannel in viitorul apropiat, conform unui raport recent emis de Forrester Consulting efectuat la cererea Silverpop. Marketingul comportamental este totusi o practica mai putin matura. Doar 17% dintre respondenti se auto-evalueaza ca practicieni experimentati de marketing comportamental, ...

Continua