Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Comertul online vs. offline, in 67 de cifre (infografic)

E-commerce-ul creste de la an la an, in SUA avand o rata de dezvoltare de 3 ori mai mare decat comertul offline. Cu toate acestea, vanzarile offline sunt de 10 ori mai mari decat cele din magazinele virtuale. Love.shopping.fm a strans – intr-un infografic – 67 de cifre interesante legate de cumparaturile traditionale si cele pe Internet, din care spicuim: in SUA, in 2017, se estimeaza ca s-au vandut online bunuri si servicii in valoare ...

Continua
INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu InPuff.ro

Saptamana aceasta, am discutat cu Mihai Horhoianu (foto, Managing Partner inpuff.ro). Site-ul vinde – din 2011 incoace – imbracaminte pentru femei facuta in tara noastra (paltoane, rochii de zi/seara/nunta/ocazie, pantaloni, accesorii, haine pentru gravide etc.), publicul tinta fiind clientele de 20 – 40 ani, „cu venituri medii si peste medie, care apreciaza calitatea produselor romanesti, dar si faptul ca unele modele sunt produse in serii ...

Continua
INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu CEL.ro

Lansat in e-commerce-ul autohton in a doua jumatate a anului 2004, site-ul CEL.ro a implinit recent 13 ani de activitate si este cel mai mare retailer cu capital integral romanesc si al doilea pe piata online de electro-IT din tara. Cu o cifra de afaceri de 53 de milioane € in 2016, CEL.ro livreaza comenzi de la inceputul lui 2005 (ajungand la peste 1.500.000 ...

Continua
Target si West Elm sunt experti in clienti satisfacuti imediat

Satisfacerea imediata a clientului este o preocupare constanta pentru retailerii online contemporani, scrie nrf.com. Consumatorii vor produsul cat mai rapid si a sti sa li-l oferi este extrem de important. Aflati la conferinta anuala Shop.org, reprezentati din conducerea companiilor West Elm (Luke Chatelain, Vice President of Innovation) si Target (Grace Glenny, Senior Director Site Merchandising) au discutat despre asta. Concluzia? Si milisecundele conteaza: o ...

Continua
1 an de Bonami.ro, in cifre

In luna octombrie, magazinul online Bonami.ro implineste 1 an alaturi de clientii din Romania, anunta compania care vinde decoratini interioare, mobilier si diverse accesorii cu un design deosebit, intr-un comunicat de presa. In aceasta perioada, site-ul a inregistrat o crestere constanta, fiind pe cale sa atinga o cifra de afaceri de 3 milioane €, cum isi si propusese initial. Concret, in cifre, aceste prime 12 luni de comert online autohton ...

Continua
INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu evoMAG.ro

Seria de interviuri inaugurata de ECOMpedia.ro la sfarsitul lunii august, cu proprietarii de site-uri autohtone si antreprenori e-commerce romani, continua astazi cu un nou nume: Mihai Patrascu, CEO evoMAG.ro. Aceasta companie este una dintre cele mai importante din industria romaneasca de comert electronic. Site-ul evomag.ro s-a lansat in 2005 (cu 5 angajati) si vinde peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, ingrijire personala, sport & fitness, produse pentru copii. Publicul tinta este format din ...

Continua
5 pasi care va aduc clienti mai profitabili

Programele de loialitate care includ adunarea de puncte si diverse reduceri in functie de suma cheltuita nu mai au succes, aceste tactici traditionale fiind depasite astazi, cand clientii sunt prea destepti si sofisticati pentru ele. Acum, importanta e crearea unei legaturi emotionale cu toti consumatorii! Info.sessionm.com a adunat laolalta 5 metode eficiente de marketing, care aduc garantat loialitatea clientilor, crescand numarul lor, vanzarile si valoarea acestora: ...

Continua
La prima vizita, 92% dintre consumatori nu intra pe un site pentru a cumpara (raport)

92% dintre persoanele care intra pe un site e-commerce sau pe o aplicatie de mobile nu cumpara nimic la prima lor vizita, conform unui studiu realizat de Episerver (provider global al unei platforme unice de manageriere a continutului digital, comertului si marketing-ului in cloud). Acest raport, „Reimagining Commerce”, trage un semnal de alarma in acest sens: retailerii pot rata sansa de a crea o legatura cu acesti noi clienti, ...

Continua
Boots a lansat aplicatia Sales Assist in magazine

Brand-ul de farmacii britanic Boots doreste sa integreze lumea digitala in experienta de cumparaturi din magazinele fizice. Si a facut un pas in aceasta directie lansand de curand aplicatia mobila marca IBM Sales Assist, in 2.500 de magazine din Marea Britanie, informeaza site-ul econsultancy.com. Boots UK devine astfel primul retailer din lume care profita de parteneriatul dintre Apple si IBM pentru dezvoltarea de aplicatii iOS pentru companii, menite ...

Continua