Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Este content marketingul o pierdere de vreme si de bani?

Sursa articol: https://unbounce.com/product-marketing/product-awareness-data-and-lessons-learned/ Acest inceput de 2018 a venit pentru Oli Gardner, Co-founder Unbounce cu o provocare îndrăzneață. In incercarea de a creste numarul de vanzari pentru doua produse noi, a vrut sa faca un experiment in care sa creeze 30 de postări noi pe blog în termen de 30 de zile. Fiind un marketer care nu practicase product marketing (marketingul de produs), asa cum chiar el spune, a adoptat ...

Continua
Cum sa vinzi clientilor in cele 5 etape ale procesului de cumparare

Procesul de cumparare al oricarei achizitii este format dintr-o suita de pasi, prin care trecem mai mult sau mai putin constient. Pasii sunt valabili atat pentru achizitiile online cat si pentru cumparaturile din magazinele offline. Ca si consumatori in 99% din cazuri mixam canalul de comunicare, cel de informare sau de achizitie, astfel incat nu se mai tine cont de online sau offline.   Cei 5 pasi ai procesului de achizitie sunt: Recunoasterea problemei Informarea Cautarea unei alternative Achizitia Comportamentul post-cumparare   Le ...

Continua
Germania: cum arata marketing-ul in social media?

Un studiu realizat anul trecut in Germania, de Kontor Digital Media, scoate la iveala faptul ca una dintre cele mai utilizate tactici de marketing digital din tara europeana amintita este marketing-ul in social media, informeaza emarketer.com. Companiile germane investesc in blogging si isi promoveaza brand-urile pe retelele de socializare: 87% dintre specialistii in marketing germani au creat un profil pentru compania lor folosind social media, 27% dintre respondenti folosesc blog-uri ...

Continua