Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

6 tactici destepte de stabilire a pretului in e-commerce

Competitivitatea preturilor din comertul electronic nu se refera doar la stabilirea unuia mai mic decat cel al concurentei si la a oferi clientului care gaseste acelasi produs mai ieftin, in alta parte, acelasi pret ca acolo. Folosind informatii corecte despre concurenta, companiile e-commerce pot face mai multe decat atat, stabilind competitiv pretul intr-un mod mai analitic si mai profitabil. Va vom arata cum puteti face acest lucru ...

Continua
5 motive pentru a opri urmarirea manuala a preturilor concurentei

Daca ati ales sa faceti e-commerce, indiferent de care este rolul dumneavoastra, va veti confrunta cu o cantitate foarte mare de munca. Exista o multime de lucruri pe care ar trebui sa le constientizati. Intr-o lume in care clientii pot compara si gasi cel mai bun pret si 60% din cumparatorii online considera ca pretul e principalul criteriu de decizie pentru cumparaturi, comerciantii online trebuie sa fie constienti ca monitorizarea preturior concurentei reprezinta un volum de munca important ...

Continua
Analiza Concurentei – Google Analytics Benchmark

De mult timp doresc sa scriu acest articol despre analiza concurentei folosind datele tale proprii din Google Analytics, raportul numit Benchmark. Calea catre el (pentru cei care nu vor avea rabdare sa citeasca tot articolul) este: Public > Compararea Performantei > Canale, sau in engleza, Audience > Benchmarking > Channels. Un pic de istorie a acestui raport minunat, Google Analytics Benchmark La inceput de tot, prin anul 2008 am salutat cu mare bucurie comunicatul de presa de la ...

Continua