Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

E-book gratuit: 6 pasi cu care sa incepi sa faci marketing online pentru business-ul tau

Ai un business sau un magazin online la inceput de drum si nu stii de unde sa incepi? Ai colegi noi care iti doresc sa descopere tainele marketingului online? Sau pur si simplu iti doresti sa afli mai multe despre marketingul online? Te invitam sa te gandesti ce inseamna marketingul digital… Facebook? Reclama pe Google? E-mailuri cu oferte sau promotii? De ce crezi ca este important marketingul online pentru business-ul tau sau pentru magazinul tau online? De la bun inceput trebuie ...

Continua
Croatia: 37% dintre magazinele online vand transfrontalier (studiu)

Majoritatea magazinelor online croate sunt mici si medii (59% vand intre 100 si 10.000 de produse, iar 28% vand sub 100), iar 37% dintre ele vand si peste granitele tarii, din cauza costurilor de livrare ridicate, scrie ecommerce.hr, citand un studiu realizat de Asociatia Croata de E-commerce si menit sa descopere ce vand site-urile croate, pe ce platform si ce probleme exista in e-commerce-ul de aici. Mai multe cifre ...

Continua
Roundup ECOMpedia: SEO – 5 raspunsuri de la 3 experti (III)

Saptamana aceasta continuam seria de interviuri marca ECOMpedia despre notiuni legate de SEO. Seria Roundup ECOMpedia (cate 5 raspunsuri de la 3 experti autohtoni in domeniu, intr-o masa rotunda virtuala) ii include – de data aceasta – pe: Cosmin Daraban (foto 1, CEO & Co-Founder SilkWEB.ro, agentie de marketing, web design ...

Continua
Roundup ECOMpedia: AdWords – 5 raspunsuri de la 4 experti (IV)

Saptamana aceasta incheiem seria de interviuri Roundup ECOMpedia despre Google AdWords, cu ultima serie de raspunsuri de la 4 experti. Invitatii nostri de astazi sunt: Raluca Radu (foto 1, Owner MTH.Digital, agentie de marketing online) Marius Lazarescu (foto 2, Fondator Today’s) ...

Continua
Roundup ECOMpedia: AdWrds – 5 raspunsuri de la 4 experti (III)

Saptamana aceasta continuam seria de interviuri Roundup ECOMpedia despre Google AdWords, cu penultima serie de 5 raspunsuri, de data aceasta de la 4 experti. Invitatii nostri de astazi sunt: Raluca Radu (foto 1, Owner MTH.Digital, agentie de marketing online) Cristian Ignat (foto 2, Fondator ...

Continua

Sarbatorile de iarna 2017 se termina si daca esti cumva in intarziere afla cum ar fi trebuit sa te pregatesti. Cel mai bun sfat de la toti marketerii pe care ii stim este sa incepi pregatirile devreme. Daca nu ai inceput inca, acum e poate ultima ta sansa. Daca nu ai pregatite inca tacticile si materialele de marketing, iata cateva idei pentru sarbatorile  de iarna din acest an. Foloseste-le gratuit si distribuie acest articol pt ca si altii sa se poata inspira. În functie de ...

Continua
Comportamentul clientului online roman, in 2017 (studiu, infografic)

Seocupcake.ro a realizat un studiu asupra comportamentul cumparatorilor online din tara noastra, anul acesta. Acesta a fost realizat in perioada ianuarie – august 2017 si a vizat 38 de magazine online din Romania (cu vechime sau nu, majoritatea specializate in fashion). Datele colectate (nu sunt reprezentative pentru intreaga piata e-commerce de la noi, dar ofera indicatori interesanti) au fost stranse intr-un infografic util tuturor proprietarilor de magazine online autohtone. Iata ce a descoperit cercetarea: majoritatea ...

Continua
Google AdWords – Conversion Tracking

O intrebare omniprezenta pentru cei care sunt la inceput cu configurarea platformei AdWords este: cum sa configuram contul si modalitatea de atribuire a conversiilor? Despre asta vom vorbi in acest articol – cum setam atribuirea conversiilor intr-un magazin online. Trebuie sa tinem cont de faptul ca AdWords ia in calcul conversiile venite doar din acest ecosistem, nu ia in considerare alte canale de promovare, astfel ca discutam intr-adevar despre modul ...

Continua
INTERVIU: ECOMpedia a stat de vorba cu evoMAG.ro

Seria de interviuri inaugurata de ECOMpedia.ro la sfarsitul lunii august, cu proprietarii de site-uri autohtone si antreprenori e-commerce romani, continua astazi cu un nou nume: Mihai Patrascu, CEO evoMAG.ro. Aceasta companie este una dintre cele mai importante din industria romaneasca de comert electronic. Site-ul evomag.ro s-a lansat in 2005 (cu 5 angajati) si vinde peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, ingrijire personala, sport & fitness, produse pentru copii. Publicul tinta este format din ...

Continua
Date-cheie pentru Google AdWords, in 20 de domenii

AdWords (Google AdWords) este un serviciu de publicitate bazat pe cuvinte-cheie, oferit de Google companiilor care vor sa posteze reclame pe Google, pe care sa le plateasca doar atunci cand utilizatorul da click pe ele. Pentru a determina care e cel mai bun mod de a utiliza AdWords-ul, wordstream.com a făcut ordine in avalansa de termeni – PPC (pay per click), CVR (rata de conversie), CPA (cost per actiune), CTR (rata de click), CPC (cost per click) – ...

Continua