Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

2Performant a generat 780.000 de vanzari online in 2016

Platforma 2Performant.com a generat peste 780.000 de vanzari in 2016 pentru cele peste 500 de magazine online din retea, transmite compania intr-un comunicat de presa. Valoarea totala a acestor vanzari online a fost de 39,4 milioane € (inclusiv TVA). Numarul total de conversii generate (vanzari si leaduri) a depasit 840.000, in crestere cu peste 50% fata de 2015. In 2016, 2Performant Network SA – compania care opereaza reteaua regionala 2Performant.com si ...

Continua
Cum setez corect un program de afiliere?

Dacă suntem familiarizați cu noțiunile de bază ale marketingului afiliat și suntem convinși că este un canal de performance marketing pe care vrem să-l folosim, atunci poate este momentul să ne construim propriul program de afiliere. Care sunt pașii de urmat pentru a avea un program de afiliere de succes?1 – Analiza competiției – ne dorim ca programul de afiliere să fie competitiv și atractiv pentru afiliați. Pentru aceasta ...

Continua
De ce este marketingul afiliat profitabil?

Ce este marketing-ul afiliat?   Este întrebarea pe care ne-o adresează zi de zi clienții cu care interacționăm. Răspunsul pe scurt: marketing-ul afiliat este o formă de marketing bazat pe performanță unde afiliații promovează produsele sau serviciile advertiserilor (adica un magazin online, dar nu numai) și sunt plătiți doar pentru vânzările sau lead-urile generate de aceștia. Aspectul cel mai important și diferențiatorul major al acestui canal de marketing este acela că magazinul online va plăti exclusiv dacă vânzarea generată de afiliat s-a finalizat ...

Continua
S-a lansat Edge, o noua agentie de performance marketing

Compania 2Performant Network S.A. (care detine si platforma 2Parale, prima si cea mai mare retea de afiliere din Romania), a adus pe piata autohtona un nou nume in domeniul performance marketingului: Edge, agentie full-service de performance marketing (care are in portofoliu clienti ca Orange, Provident, Vola, BCR si Otter), anunta 2Performant intr-un comunicat. Pentru 2016, Edge estimeaza o cifra de afaceri de aproximativ 400.000 euro si un management de bugete de media ...

Continua
Black Friday 2015: cat au vandut retailerii autohtoni

Finalul saptamanii trecute (20-22 noiembrie) a reprezentat cornul abundentei pentru comerciantii mioritici: Black Friday a adus sume importante in conturile retailerilor eMag, conform wall-street.ro. Inainte de Black Friday, furnizorul de servicii de plata PayU Romania estima vanzari in valoare de 450 de milioane de lei (circa 100 de milioane de euro). Dupa evenimentul axat pe reduceri masive, in conturile eMag (cel mai mare retailer online din tara noastra si site-ul care a adus Black Friday in Romania, ...

Continua
Black Friday. Holiday Sales. Oferte de Craciun – resurse, linkuri, articole

Vine vremea din an cand toti ne gandim la cei de langa noi si pentru ca vrem ca noi sa ne simtim bine, facem un CADOU celorlalti. In acest fel credem noi ca devenim mai buni, mai apropiati unii de ceilalti. Intr-un fel avem dreptate, dar scopul acestui mic articol nu este o discutie spirituala despre magia sarbatorilor si despre familie. Este despre comert, si mai exact comert online. Magia sarbatorilor se ...

Continua
Comunicat: 8,1 milioane de lei – vanzari de peste 15 ori mai mari de Black Friday, pentru magazinele online din 2Parale

In primele doua zile ale promotiilor de Black Friday 2013, magazinele online din 2Parale – cea mai mare retea de afiliere din Romania – au inregistrat de peste 15 ori mai multe vanzari decat in doua zile obisnuite de vineri si sambata. Intervalul 22 – 23 noiembrie a adus magazinelor online din 2Parale 17.983 de vanzari in valoare de 8,1 milioane de lei (cu TVA). Interesul romanilor pentru ofertele de Black Friday s-a accentuat in acest an, comparativ cu perioada similara ...

Continua