Intrebare
Salutare! Lucrez la un magazin online de băuturi și acum dorim să introducem returul achitat de client. Ne dorim să scădem rata retururilor și să scădem pierderile pt ca avem fooarte multe retururi deoarece acceptăm să ne trimită inapoi băuturile care ...
Rezolvat 0
10 luni 2 Răspunsuri 875 vizualizari 0

Intrebare
Voi cum intelegeti acest capitol?(1) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si ...
Deschis 0
2 ani 1 raspuns 453 vizualizari 0

Intrebare
Dupa un an, un microcard SD s-a defectat. Fiind in garantie, l-am trimis la vanzator, care mi-a returnat valoarea platita pe card. Problema este ca nu mi-a rambursat si suma pe care am platit-o la livrarea produsuui catre subsemnatului.Dupa ...
Deschis 0
, 2 ani 2 Răspunsuri 440 vizualizari 0

Intrebare
Un client ne-a scris dupa 28 zile de la primirea coletului ca vrea sa il returneze, ca este nemultumit ca produsul prezinta "unele defecte: lipseste o piesa, iar unele articulatii ale acesteia nu functioneaza corespunzator" si a tinut sa precizeze ...
Deschis 0
2 ani 1 raspuns 564 vizualizari 0

Intrebare
As putea sa stiu daca odata ce clientul isi monteaza in pamant obiecte care le comanda online mai are voie sa le returneze? Produsul e cel de mai jos.http://felssysteme.ro/shopping/dp-category/?product_cat=bazine&dppage=1,
Deschis 0
, , 3 ani 3 Răspunsuri 470 vizualizari 0