Intrebare
Salutare! Lucrez la un magazin online de băuturi și acum dorim să introducem returul achitat de client. Ne dorim să scădem rata retururilor și să scădem pierderile pt ca avem fooarte multe retururi deoarece acceptăm să ne trimită inapoi băuturile care ...
Rezolvat 0
1 an 2 Răspunsuri 912 vizualizari 0

Intrebare
Voi cum intelegeti acest capitol?(1) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si ...
Deschis 0
2 ani 1 raspuns 495 vizualizari 0

Intrebare
Un client ne-a scris dupa 28 zile de la primirea coletului ca vrea sa il returneze, ca este nemultumit ca produsul prezinta "unele defecte: lipseste o piesa, iar unele articulatii ale acesteia nu functioneaza corespunzator" si a tinut sa precizeze ...
Deschis 0
3 ani 1 raspuns 632 vizualizari 0

Intrebare
Salutare! Vin cu o întrebare cunoscătorilor de comerț cât și celor ce au un magazin online. Conform Ordonanței de Guvern, consumatorul are dreptul să returneze produsul/e în termen de 14 zile de la primirea lor. Mă interesează cum se va ...
Deschis 0
, , 4 ani 4 Răspunsuri 2074 vizualizari 0