SocialPedia 74: Totul despre Instagram, cu Alexandra Ciucanu, Madalina-Gabriela Pirlog si Anabela Luca

Tema editiei 74 a SocialPedia (care are loc pe 18 noiembrie, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din Bucuresti) este „Instagram: Today and Tomorrow”, anunta organizatorii, intr-un comunicat de presa. Evenimentul gratuit este dedicat tuturor pasionatilor lumii digitale si se va axa pe cum arata Instagramul de azi si cum ne pregatim pentru cel de maine.
Cu peste 2 miliarde de utilizatori activi lunar la nivel global, Instagram este al treilea cel mai folosit canal de social media din lume. 60% dintre utilizatori au sub 35 de ani, iar segmentul 18–24 ani este cel mai activ. In Romania, platforma are aproximativ 5,8 milioane de utilizatori, adica peste 30% din populatia tarii, iar majoritatea sunt femei (54,5%).
Tot mai multe branduri folosesc Instagram nu doar pentru awareness, ci ca un canal real de vanzare. Studiile arata ca aproape 1 din 3 utilizatori cumpara direct de pe platforma, influentati de continut, recenzii si recomandari. Intr-un context in care algoritmul se schimba constant, iar competitia pentru atentie e tot mai mare, intelegerea formatelor, a tipurilor de interactiuni si a strategiilor de continut devine esentiala.
Speakerii acestei editii sunt:
- Alexandra Ciucanu (Instagram Trainer & Coach) – specialist in comunicare si trainer cu peste 15 ani de experienta in corporatii, antreprenoriat si ONG-uri, a lansat (in 2021) primul curs de Reels din Romania, iar in 2023 a creat un ghid complex despre cum sa folosesti Instagramul corect si cu sens
- Madalina-Gabriela Pirlog (Digital Marketing Specialist, Flaminjoy) – specialist in influencer marketing si strategie digitala, cu peste 8 ani de experienta in campanii pentru branduri locale si internationale
- Anabela Luca (CEO adLemonade si trainer acreditat Google) – cu peste 17 ani de experienta in campanii PPC si un portofoliu de peste 600 de branduri, gestioneaza anual bugete de milioane de euro, transformand datele in rezultate
Subiectele abordate la SocialPedia 74, alaturi de speakeri:
- Cum construim postari cu sens, aliniate pe funnel (de la awareness, la conversie)
- Cum ne ajuta diferitele tipuri de interactiuni sa crestem organic
- Ce functioneaza (si ce nu mai functioneaza) in comunicarea vizuala, in 2025
- Cum profitam de algoritmul Instagram
- Cum facem campanii de Instagram Ads eficiente, cu tips & tricks direct din practica
- Cum alegem influencerii potriviti si cum construim campanii de influencer marketing care livreaza rezultate reale
- Care e noua formula a performantei in influencer marketing, bazata pe autenticitate si relevanta
„Instagram a devenit in timp mai mult decat o platforma de inspiratie vizuala. Astazi, este un spatiu in care se nasc comunitati, se consolideaza branduri si se transforma conversatiile in rezultate reale. La SocialPedia 74 – Instagram: Today and Tomorrow ne dorim sa oferim profesionistilor din digital o perspectiva actuala si aplicata despre cum se schimba platforma si cum pot ramane relevanti intr-un mediu tot mai competitiv. Asa cum facem la fiecare editie, aducem pe scena oameni care inspira prin experienta si autenticitate, pentru ca misiunea SocialPedia a fost mereu aceea de a creste, impreuna, calitatea comunicarii online din Romania”, transmit organizatoarele evenimentului, Sabina Cornovac si Iulia Stanescu.
Inscrierile gratuite se fac aici.
Leave a reply