Shein si Temu au strategii agresive de crestere globala
Gigantii e-commerce chinezi Shein si Temu isi extind rapid operatiunile internationale, pe piete ca Australia, Noua Zealanda si America Latina, citim pe modernretail.co. Ambele platforme au o traiectorie similara, cu un model de afaceri centrat pe accesul la numeroase produse ieftine, prin intermediul unei aplicatii.
Compania Shein – evaluata anul trecut la 100 de miliarde $ – vrea sa angajeze persoane pentru multiple pozitii in cadrul companiei (in Mexic, Brazilia, Belgia, Irlanda si Turcia) si a postat diverse anunturi pe LinkedIn. Temu – care are sediul in Boston si e detinut de PDD Holdings (alaturi de Pinduoduo) – va marca lansarea in Australia si Noua Zealanda prin eliminarea comisioanelor si taxelor de garantie pentru vanzatori. Ambele investesc masiv in marketing, pentru a creste brand awareness-ul in cat mai multe piete. Iar analistii spun ca cele doua platforme e-commerce imita expansiunea internationala a gigantului american Amazon.
Expansiunea Temu si Shein vine pe fondul cresterii lente din China natala. Aici, conform unor date facute recent public, economia a crescut cu doar 3%, in 2022 (a doua cea mai mica rata de crestere din ultimii 40 de ani)!
Comentarii ( 12 )
[…] Retailerul de Fashion Mango creeaza platforme de tip machine learning inca din 2018. Iar anul acesta prioritizeza utilizarea inteligentei artificiale (AI), pentru a-si ajuta angajatii, citim pe glossy.co. Momentan, Mango are 15 platforme de inteligenta digitala diferite, care se ocupa de preturi, personalizare si nu numai. Pe viitor, retailerul va folosi AI-ul pentru a eficientiza activitatile in-house si a impulsiona creativitatea angajatilor, scopul final depasirea companiilor fast-fashion Shein si Temu. […]
[…] Strategiile agresive de dezvoltare globala ale companiilor fast-fashion Shein si Temu au drept rezultat tone de produse trimise zilnic din China, in Europa. Doar in Germania se estimeaza ca ajung 400.000 de colete/zi (aproape 150 de milioane/an!), iar acest lucru are consecinte serioase asupra pietei de transport aerian de marfa, anunta ecommercenews.eu. […]
[…] europeana, rivalul Shein pregateste si alte colaborari logistice, in 2024. Asa cum am scris deja, Shein si Temu au strategii agresive de crestere globala. Cea din urma platforma digitala a urcat rapid in lista celor mai descarcate aplicatii din […]
[…] modei online, care era dominat de nume ca Zara si H&M. Platforma e-commerce chineza are o strategie agresiva de dezvoltare globala: a depasit Amazon si Walmart (in Africa de Sud), a revenit in India, dupa 3 ani de cand app-ul a […]
[…] este un semn ca Shein isi intareste in continuare portofoliul, in cadrul strategiei agresive de dezvoltare globala, incercand sa faca fata competitorului Temu. Recent, Shein a semnat un parteneriat cu brandul de […]
[…] Forever 21 pe platforma e-commerce Shein, care are 150 de milioane de utilizatori si care are o strategie agresiva de dezvoltare globala, incercand sa faca fata competitorului Temu. Parteneriatul va permite si testarea vanzarii si […]
[…] de milioane de persoane), anunta bnnbloomberg.ca. Aceasta dezvoltare masiva – care face parte din strategia agresiva de crestere globala a Shein – este motivata de preturile mici, livrarea rapida, extinderea via word-of-mouth, produsele la […]
[…] conform careia TikTok vrea sa imite succesul avut in America de platformele de shopping asiatice Shein si Temu. Aplicatia TikTok este detinuta de coompania chineza ByteDance si este echivalentul app-ului chinez […]
[…] companii asiatice au strategii agresive de crestere globala, iar Shein si-a propus sa castige razboiul al carui teatru de operatiuni este piata americana. […]
[…] incercarea de a diversifica oferta actuala (care e bazata pe produse chinezesti), retailerul cu o strategie de crestere globala agresiva va lansa un marketplace online in Mexic, luna aceasta, urmand sa ofere consumatorilor si produse […]
[…] in domeniu, care spun ca aceasta miscare era inevitabila, avand in vedere ca retailerul are o strategie agresiva de crestere globala (care include si Europa) si are deja un marketplace in Brazilia, lansat in 2022. Aici, Shein pare a […]
[…] cumparatorilor direct de comerciantii din China, iar acest model de comert transfrontalier este identic celui practicat de Shein – care livreaza acum in peste 15 de tari (inclusiv Romania) si care a devenit cel mai mare brand […]