Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Shein si Temu au strategii agresive de crestere globala

Gigantii e-commerce chinezi Shein si Temu isi extind rapid operatiunile internationale, pe piete ca Australia, Noua Zealanda si America Latina, citim pe modernretail.co. Ambele platforme au o traiectorie similara, cu un model de afaceri centrat pe accesul la numeroase produse ieftine, prin intermediul unei aplicatii.

Compania Shein – evaluata anul trecut la 100 de miliarde $ – vrea sa angajeze persoane pentru multiple pozitii in cadrul companiei (in Mexic, Brazilia, Belgia, Irlanda si Turcia) si a postat diverse anunturi pe LinkedIn. Temu – care are sediul in Boston si e detinut de PDD Holdings (alaturi de Pinduoduo) – va marca lansarea in Australia si Noua Zealanda prin eliminarea comisioanelor si taxelor de garantie pentru vanzatori. Ambele investesc masiv in marketing, pentru a creste brand awareness-ul in cat mai multe piete. Iar analistii spun ca cele doua platforme e-commerce imita expansiunea internationala a gigantului american Amazon.

Expansiunea Temu si Shein vine pe fondul cresterii lente din China natala. Aici, conform unor date facute recent public, economia a crescut cu doar 3%, in 2022 (a doua cea mai mica rata de crestere din ultimii 40 de ani)!

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentarii ( 12 )

  1. […] Retailerul de Fashion Mango creeaza platforme de tip machine learning inca din 2018. Iar anul acesta prioritizeza utilizarea inteligentei artificiale (AI), pentru a-si ajuta angajatii, citim pe glossy.co. Momentan, Mango are 15 platforme de inteligenta digitala diferite, care se ocupa de preturi, personalizare si nu numai. Pe viitor, retailerul va folosi AI-ul pentru a eficientiza activitatile in-house si a impulsiona creativitatea angajatilor, scopul final depasirea companiilor fast-fashion Shein si Temu. […]

  2. […] Strategiile agresive de dezvoltare globala ale companiilor fast-fashion Shein si Temu au drept rezultat tone de produse trimise zilnic din China, in Europa. Doar in Germania se estimeaza ca ajung 400.000 de colete/zi (aproape 150 de milioane/an!), iar acest lucru are consecinte serioase asupra pietei de transport aerian de marfa, anunta ecommercenews.eu. […]

  3. […] europeana, rivalul Shein pregateste si alte colaborari logistice, in 2024. Asa cum am scris deja, Shein si Temu au strategii agresive de crestere globala. Cea din urma platforma digitala a urcat rapid in lista celor mai descarcate aplicatii din […]

  4. […] modei online, care era dominat de nume ca Zara si H&M. Platforma e-commerce chineza are o strategie agresiva de dezvoltare globala: a depasit Amazon si Walmart (in Africa de Sud), a revenit in India, dupa 3 ani de cand app-ul a […]

  5. […] este un semn ca Shein isi intareste in continuare portofoliul, in cadrul strategiei agresive de dezvoltare globala, incercand sa faca fata competitorului Temu. Recent, Shein a semnat un parteneriat cu brandul de […]

  6. […] Forever 21 pe platforma e-commerce Shein, care are 150 de milioane de utilizatori si care are o strategie agresiva de dezvoltare globala, incercand sa faca fata competitorului Temu. Parteneriatul va permite si testarea vanzarii si […]

  7. […] de milioane de persoane), anunta bnnbloomberg.ca. Aceasta dezvoltare masiva – care face parte din strategia agresiva de crestere globala a Shein – este motivata de preturile mici, livrarea rapida, extinderea via word-of-mouth, produsele la […]

  8. […] conform careia TikTok vrea sa imite succesul avut in America de platformele de shopping asiatice Shein si Temu. Aplicatia TikTok este detinuta de coompania chineza ByteDance si este echivalentul app-ului chinez […]

  9. […] companii asiatice au strategii agresive de crestere globala, iar Shein si-a propus sa castige razboiul al carui teatru de operatiuni este piata americana. […]

  10. […] incercarea de a diversifica oferta actuala (care e bazata pe produse chinezesti), retailerul cu o strategie de crestere globala agresiva va lansa un marketplace online in Mexic, luna aceasta, urmand sa ofere consumatorilor si produse […]

  11. […] in domeniu, care spun ca aceasta miscare era inevitabila, avand in vedere ca retailerul are o strategie agresiva de crestere globala (care include si Europa) si are deja un marketplace in Brazilia, lansat in 2022. Aici, Shein pare a […]

  12. […] cumparatorilor direct de comerciantii din China, iar acest model de comert transfrontalier este identic celui practicat de Shein – care livreaza acum in peste 15 de tari (inclusiv Romania) si care a devenit cel mai mare brand […]

Leave a reply