Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Pe 29 septembrie are loc evenimentul online European Digital Commerce

European Digital Commerce: The Heroes of the Retail World, eveniment regional de anvergura, va reuni pe 29 septembrie, cateva dintre cele mai mari nume din cele mai mari si in voga companii e-commerce. Inscrierea este gratuita si se face aici, anunta organizatorii, intr-un comunicat de presa.

Aceasta editie a evenimentului organizat de VTEX are ca scop scoaterea in evidenta a oamenilor din spatele business-urilor. Participantii vor afla, pe langa date relevante despre piata, tendinte si provocari, secrete unora dintre cei mai relevanti oameni de business din retail-ul romanesc, cum isi impart acestia ziua, cum comunica cu colegii si cum fac fata presiunii in momente de criza. Printre speakeri se numara: Dan Ostahie (CEO si Fondator ALTEX), Ion Sturza (Fondator al fondului de investitii Fribourg Capital), Alex Bratu (CEO JYSK) si Florin Filote (Vicepresedinte eMAG). In plus, la European Digital Commerce vor participa antreprenorii Adrian Cocan (Laptaria cu caimac), Cristi Movila (VTEX), Laura Sardescu (NeaKaisa), Daniel Craciun (Lensa) si Mihai Patrascu (evoMAG).

Ca participant, poti vizita zonele de Networking si Expo, interactiona cu toti ceilalti participanti si putea schimba carti de vizita virtuale (care vor fi primite prin e-mail). Practic, va fi o oportunitate de a incepe noi colaborari, de a gasi parteneri de afaceri si sinergii – totul cu doar cateva click-uri. Fiind in prag de Black Friday 2021, participantii vor afla de la cei mai mari jucatori din comertul online autohton cum s-au pregatit pentru aceasta editie, ce asteptari au si ce mai pot face site-urile e-commerce, in ultimele saptamani inainte de evenimentul anului in comert. Odata inregistrati, participantii au acces la toate resursele comunitatii europene de comert digital, la arhiva evenimentului (dupa incheierea acestuia), la multiple prezentari si studii de caz si la Networking Area (pana la finalul zilei de 29 septembrie).

Leave a reply