Curs Google Analytics – Sexy Analytics 101 – incepatori & mediu
Curs Digital despre Google Analytics [VIDEO, PPT, XLSX]
nivel: incepator & mediu

Materiale incluse: Slide-urile integral, Fisierele Excel: framework, studiu de caz adwords, pareto clienti, ecuatia comertului online si a oricarui business online, fisa unei campanii de marketing + VIDEO: cele 4 (aprox 20 de ore) module filmate LIVE in cadrul editiei din Bucuresti, Cluj-Napoca si Iasi, din 2019, 2018 si 2017
Trainingul contine 4 module a cate 90 de minute fiecare, dar poate fi vizionat in ritmul propriu, de cate ori este necesar, fara graba, si se adreseaza incepatorilor si celor de nivel mediu si costa 850 RON + TVA.
Numar de locuri: nelimitat.
Locatie: La Tine pe Laptop/Mobil
Pot achizitiona acest curs antreprenori care au prezenta online si care doresc sa invete cum sa masoare cu rigurozitate rezultatele obtinute in urma eforturilor de marketing.
Masurarea si luarea deciziilor bazate pe analize riguroase si pe cifrele proprii face diferenta dintre un marketing de succes si unul pe baza criteriilor sentimentale sau subiective!
Nu trebuie sa ratezi acest training digital daca:
- Esti antreprenor si vrei sa iti cresti afacerea prin intermediul marketingului online.
- Vrei sa stii care este impactul strategiei de Adwords si Facebook asupra afacerii tale.
- Iti doresti o masurare riguroasa a obiectivelor de marketing.
- Vrei sa maximizezi profitabilitatea campaniilor de marketing online.
- Esti incepator si vrei sa asimilezi cat mai multe informatii pe Google Analytics.
Despre Liviu TALOI
Senior Consultant în E-Commerce, UX, Analytics, CRO și Marketing Online @ECOMpedia

Liviu Taloi este Fondator al proiectului Ecompedia.ro, având peste 16 ani de experiență în marketing online și peste 11 în e-commerce.
Liviu a fost, printre altele, PR Manager la eMAG, iar în 2005 a fondat o companie de consultanță web specializată în e-commerce și evaluare de site-uri, Web Audit.
Liviu a fost selectat de Cardinal Path să fie trainer regional în programul Google Partner Academy pe Google Analytics. El posedă, de asemenea, un cerficat GAIQ – Google Analytics Individual Qualification
Pentru orice fel de intrebari si detalii organizatorice luati legatura cu: Liviu TALOI – TRAINER, senior consultant ECOMpedia, +4 0745 289 583, liviu.taloi@ECOMpedia.ro
Cursul, in varianta lui digitala (850 lei +TVA), poate fi achizitionat in acest moment prin trimiterea unui email la adresa liviu.taloi@ECOMpedia.ro cu datele de facturare.
Curs Content
GRATIS/FREE - Sexy Analytics 101- VIDEO LIVE - Bucuresti 12 iulie 2017
-
VIDEO 1.1. Introducere in Digital Analytics [18min 38sec]
-
VIDEO 2.1 - Checklist instalare corect Google Analytics & Definirea unui GOAL/OBIECTIV de business [39min 53sec]
-
VIDEO 3.1 - O trecere in revista a catorva rapoarte generale GA [18min 18 sec]
-
VIDEO 4.1 - Proces de optimizare a conversiei din GA [13min 37sec]
- VIDEO 1.1. Introducere in Digital Analytics [18min 38sec]
- VIDEO 2.1 - Checklist instalare corect Google Analytics & Definirea unui GOAL/OBIECTIV de business [39min 53sec]
- VIDEO 3.1 - O trecere in revista a catorva rapoarte generale GA [18min 18 sec]
- VIDEO 4.1 - Proces de optimizare a conversiei din GA [13min 37sec]
[MODUL 1]Introducere in Digital Analytics & Turul Interfetei de Utilizator Google Analytics
-
[VIDEO 1.1] Ce este Digital Analytics [Durata: 10:51 min]
-
[VIDEO 1.2] Introducere in Google Analytics [Durata: 10:51 min]
-
[VIDEO 1.3] Fundamentele Google Analytics & Turul Interfetei [Durata: 39:21 min]
-
[VIDEO 1.4] Termeni folositi in GA [Durata: 14:55 min]
-
[VIDEO Integral] Modul 1 - Introducere si Turul Interfetei GA [Durata: 1h 24min]
-
[SLIDE-URI] Modul 1 - Introducere si Turul Interfetei GA
- [VIDEO 1.1] Ce este Digital Analytics [Durata: 10:51 min]
- [VIDEO 1.2] Introducere in Google Analytics [Durata: 10:51 min]
- [VIDEO 1.3] Fundamentele Google Analytics & Turul Interfetei [Durata: 39:21 min]
- [VIDEO 1.4] Termeni folositi in GA [Durata: 14:55 min]
- [VIDEO Integral] Modul 1 - Introducere si Turul Interfetei GA [Durata: 1h 24min]
- [SLIDE-URI] Modul 1 - Introducere si Turul Interfetei GA
[MODUL 2]GDPR, Ghid de Instalare, KPI-uri in Analytics si Ecuatia Comertului Online
-
[VIDEO 2.1] GDPR pentru Google Analytics [Durata: 17:41 min]
-
[VIDEO 2.2.1] Checklist instalare Google Analytics - Instalare UA [Durata: 00:41 min]
-
[VIDEO 2.2.2] Checklist instalare Google Analytics - Punem filtre pe IP-uri [Durata: 02:07 min]
-
[VIDEO 2.2.3] Checklist instalare Google Analytics - Punem stringul de cautare interna [Durata: 03:32 min]
-
[VIDEO 2.2.4] Checklist instalare Google Analytics - Legam Analytics de AdWords s.a. [Durata: 04:03 min]
-
[VIDEO 2.2.5] Checklist instalare Google Analytics - Importarea costurilor in GA, ex: Facebook [Durata: 10:05 min]
-
[VIDEO 2.2.6] Checklist instalare Google Analytics - Cum setam GOAL-uri cu FUNNEL-uri [Durata: 31:53 min]
-
[VIDEO 2.2.7] Checklist instalare Google Analytics - Folosim URL Builder [Durata: 09:39 min]
-
[VIDEO 2.2.8] Checklist instalare Google Analytics - Ultimele retusuri [Durata: 02:03 min]
-
[VIDEO 2.2.9] Checklist instalare Google Analytics - Verificarea finala [Durata: 03:29 min]
-
[VIDEO 2.3] Ecuatia comertului online [Durata: 11:09 min]
-
[VIDEO 2.4] Ce este un KPI si cum il alegem? [Durata: 06:07 min]
-
[VIDEO 2.5] Metafora cu raul [Durata: 03:30 min]
-
[VIDEO Integral] Modul 2 - KPI’s e-Commerce, Eficienta Campaniilor, Cadru&Pasi Masurare [Durata: 1h 57min]
-
[SLIDE-URI] Modul 2 - KPI’s e-Commerce, Eficienta Campaniilor, Cadru&Pasi Masurare
- [VIDEO 2.1] GDPR pentru Google Analytics [Durata: 17:41 min]
- [VIDEO 2.2.1] Checklist instalare Google Analytics - Instalare UA [Durata: 00:41 min]
- [VIDEO 2.2.2] Checklist instalare Google Analytics - Punem filtre pe IP-uri [Durata: 02:07 min]
- [VIDEO 2.2.3] Checklist instalare Google Analytics - Punem stringul de cautare interna [Durata: 03:32 min]
- [VIDEO 2.2.4] Checklist instalare Google Analytics - Legam Analytics de AdWords s.a. [Durata: 04:03 min]
- [VIDEO 2.2.5] Checklist instalare Google Analytics - Importarea costurilor in GA, ex: Facebook [Durata: 10:05 min]
- [VIDEO 2.2.6] Checklist instalare Google Analytics - Cum setam GOAL-uri cu FUNNEL-uri [Durata: 31:53 min]
- [VIDEO 2.2.7] Checklist instalare Google Analytics - Folosim URL Builder [Durata: 09:39 min]
- [VIDEO 2.2.8] Checklist instalare Google Analytics - Ultimele retusuri [Durata: 02:03 min]
- [VIDEO 2.2.9] Checklist instalare Google Analytics - Verificarea finala [Durata: 03:29 min]
- [VIDEO 2.3] Ecuatia comertului online [Durata: 11:09 min]
- [VIDEO 2.4] Ce este un KPI si cum il alegem? [Durata: 06:07 min]
- [VIDEO 2.5] Metafora cu raul [Durata: 03:30 min]
- [VIDEO Integral] Modul 2 - KPI’s e-Commerce, Eficienta Campaniilor, Cadru&Pasi Masurare [Durata: 1h 57min]
- [SLIDE-URI] Modul 2 - KPI’s e-Commerce, Eficienta Campaniilor, Cadru&Pasi Masurare
[MODUL 3]Rapoartele din GA, Segmente & Rapoarte Personalizate, Multi Channel, Dimensiuni/Metrici Personalizate
-
[VIDEO 3.1] Ce urmarim intr-un business online? [Durata: 14:12 min]
-
[VIDEO 3.2] The Sexy Framework [Durata: 44:11 min]
-
[VIDEO 3.3] Fisa unei campanii de marketing [Durata: 3:29 min]
-
[VIDEO 3.4] Rapoarte si segmente in Google Analytics [Durata: 15:55 min]
-
[VIDEO 3.5] Principalele rapoarte e-Commerce [Durata: 42:30 min]
-
[VIDEO Integral] Modul 3 - Rapoarte, Segmente – Turul Avansat al Google Analytics [Durata: 2h 12min]
-
[SLIDE-URI] Modul 3 - Rapoarte, Segmente – Turul Avansat al Google Analytics
- [VIDEO 3.1] Ce urmarim intr-un business online? [Durata: 14:12 min]
- [VIDEO 3.2] The Sexy Framework [Durata: 44:11 min]
- [VIDEO 3.3] Fisa unei campanii de marketing [Durata: 3:29 min]
- [VIDEO 3.4] Rapoarte si segmente in Google Analytics [Durata: 15:55 min]
- [VIDEO 3.5] Principalele rapoarte e-Commerce [Durata: 42:30 min]
- [VIDEO Integral] Modul 3 - Rapoarte, Segmente – Turul Avansat al Google Analytics [Durata: 2h 12min]
- [SLIDE-URI] Modul 3 - Rapoarte, Segmente – Turul Avansat al Google Analytics
[MODUL 4]Rapoarte pentru Manageri Ocupati, Studii de Caz, Implementare Framework Masurare
-
[VIDEO 4.1] Segmente personalizate [Durata: 18:01 min]
-
[VIDEO 4.2] Rapoarte personalizate [Durata: 05:19]
-
[VIDEO 4.3] Exercitiu de optimizare a conversiei [Durata: 12:58 min]
-
[VIDEO 4.4] Studii de Caz/Interpretari [Durata: 36:39 min]
-
[VIDEO 4.5] Introducerea in MCF [Durata: 07:50 min]
-
[VIDEO 4.6] Introducerea in Attribution Model [Durata: 11:00 min]
-
[VIDEO 4.7] Introducerea in Google Tag Manager [Durata: 04:35 min]
-
[VIDEO 4.8] Introducerea in Custom Dimension [Durata: 08:37 min]
-
[VIDEO Integral] Modul 4 - Rapoarte Manageri / Studii Caz, Implementare Masurare [Durata: 45:50 min]
-
[SLIDE-URI] Modul 4 - Rapoarte Manageri / Studii Caz, Implementare Masurare
- [VIDEO 4.1] Segmente personalizate [Durata: 18:01 min]
- [VIDEO 4.2] Rapoarte personalizate [Durata: 05:19]
- [VIDEO 4.3] Exercitiu de optimizare a conversiei [Durata: 12:58 min]
- [VIDEO 4.4] Studii de Caz/Interpretari [Durata: 36:39 min]
- [VIDEO 4.5] Introducerea in MCF [Durata: 07:50 min]
- [VIDEO 4.6] Introducerea in Attribution Model [Durata: 11:00 min]
- [VIDEO 4.7] Introducerea in Google Tag Manager [Durata: 04:35 min]
- [VIDEO 4.8] Introducerea in Custom Dimension [Durata: 08:37 min]
- [VIDEO Integral] Modul 4 - Rapoarte Manageri / Studii Caz, Implementare Masurare [Durata: 45:50 min]
- [SLIDE-URI] Modul 4 - Rapoarte Manageri / Studii Caz, Implementare Masurare