Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

China: Singles’ Day 2025 = +14,2% YoY in vanzari, o crestere modesta fata de alti ani

Cea mai importanta zi de shopping din China – echivalenta Black Friday in SUA si in restul lumii – nu a avut rezultate impresionante, la editia din acest an, anunta cnbc.com. De Singles’ Day 2025 (11 noiembrie), consumatorii chinezi au cumparat cu 14,2% mai mult ca la editia anterioara – un procent modest daca il compari cu cresterea YoY a vanzarilor din 2024 (26,6%). Asta indica faptul ca, pe fondul unei cresteri economice slabe, localnicii sunt mai rationali si prioritizeaza achizitiile de care chiar au nevoie.

Conform companiei de cercetare Syntun, de Singles’ Day s-au cheltuit 1,695 trilioane yuani (echivalentul a 238 miliarde $) pe toate platformele e-commerce. Acestea au fost ajutate de inteligenta artificiala, pe care au integrat-o in lantul propriu de aprovizionare. Syntun mai noteaza ca, din totalul vanzarilor, cele mai multe produse cumparate de Singles’ Day 2025 au fost electrocasnicele (16,5%), telefoanele mobile si produsele digitale (14,6%) si imbracamintea (14%).

JD.com a avut o crestere cu aproape 60% a numarului de comenzi online primite; in plus, in perioada Singles’ Day (inceputa cu o luna inainte, pe 9 octombrie), cu 40% mai multi utilizatori ai platformei au dat o comanda. La fel a facut si Alibaba, care a anuntat reduceri in perioada 15 octombrie – 14 noiembrie.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply