Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cat putere au recomandarile influencerilor?

nordstrom

Pentru a raspunde la intrebarea din titlu, platforma SimilarWeb a analizat traficul pe site-ul shop.nordstrom.com, in august, si a observat ca 42,6% din trafic a fost pe mobile si, din acesta, 74% dintre vizite au venit de la influenceri (79% din reteaua de influenceri RewardStyle.com, care ii ajuta pe acestia sa monetizeze recomandarile facute). Cu alte cuvinte, in august, 4 din 5 vizite mobile au fost via influenceri, scrie wwd.com.

SimilarWeb a descoperit ca, in SUA, traficul pe desktop al site-ului shop.nordstrom.com a venit, in 38,33% dintre cazuri de pe acelasi RewardStyle.com, care este liderul in domeniu, cu 20.000 de persoane. Prin comparatie, DealMoon.com and Lyst.com au adus un trafic de doar 5,78%, respectiv 5,44% din total. In total, intre 13 si 18% din traficul pe desktop al site-urilor nordstrom.com, revolve.com, net-a-porter.com, shopbop.com si sephora.com vine din astfel de surse.

RewardStyle.com este creatia cuplului Amber Venz Box si Baxter Box, care – in 2011 – au dorit sa monetizeze blogul celei  dintai. Amber are 85.500 de followeri pe Instagram si spune ca, laolalta, influencerii de pe site-ul ei vor contribui la vanzari in valoare de peste 1 miliard $ pana la finele lui 2017. Cea mai de succes zi de pana acum, pe site, a fost in iulie, cand reteaua de influenceri a generat vanzari de 26 milioane $ in 24 de ore, in miezul verii, perioada deloc propice cumparaturilor.

E clar ca influencerii pot aduce clienti, iar companiile mari (ca Adidas) au inteles asta (a renuntat la sponsorizarile uriase ale unor evenimente sportive de amploare si s-a axat, in loc, pe mediul digital si influenceri – ca parteneriatul cu Kanye West; acum, de fiecare data cand lanseaza impreuna un nou model de incaltaminte Yeezy, pe adidas.com cresc vertiginos vanzarile).

Raspunde la aceasta intrebare