Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

2 micro-burse pentru workshopul sustinut de Ionut Radu Munteanu pe 30 Iulie

Avem nevoie de oameni pregătiți în digital marketing. Acum mai mult decât oricând e nevoie ca oamenii să-și manifeste pasiunea pentru mecanismele măsurabile, pentru acest ecosistem dinamic și în permanență transformare.

Până astăzi, pentru mai bine de un deceniu, am trăit cu pasiune creșterea și dezvoltarea pieței de “Performance Marketing” din România. Am ales să mă implic activ în procesul de transformare, educare a celei mai importante resurse din digital marketing, oamenii.

Începând cu 2019 mi-am orientat și mai mult atenția către creșterea tinerilor specialiști în digital marketing prin programe de formare profesională, webinarii, workshop-uri și traininguri, dar și către proprietarii de agenții mici și medii care oferă servicii de digital marketing.

Am pus bazele acestor programe de formare bazându-mă pe experiența de peste 15 ani în digital marketing și aproape 10 ani ca proprietar de agenție de marketing digital.

În acest deceniu și jumătate de activitate am reușit să-mi aprofundez cunoștințele în crearea strategilor de marketing digital, promovarea online, monitorizarea campaniilor de marketing, optimizarea bugetelor și împreună cu agenția pe care am fondat-o acum aproape un deceniu, WebDigital, am reușit să ajut peste 500 de companii să-și atingă obiectivele.

Experiența dobândită prin afilierea la alianța de agenții independente din Europa Centrală și de Est, BlueAlliance m-a ajutat să înțeleg provocări regionale nu doar cele locale.

Iar prin prezența în IAB România îmi doresc să continui să asist tinerii care își doresc să facă primii pași în agenții, specialiștii în digital marketing să-și clarifice aspecte pe care nu le-au aprofundat în activitatea lor, și îmi doresc din ce în ce mai mulți să-și certifice competențele prin programe precum Dimaq.

Pe de altă parte îmi doresc să pot susține proprietarii de agenții mici și medii care oferă servicii de digital marketing să poată sa dobândească structura necesară pentru a face față creșterii.

Lucrez cu oameni interesați și dornici să investească în dezvoltarea lor profesională, oameni pasionați de ce fac, care au provocări cu organizarea informației în digital marketing.

Din programul de formare dedicat specialiștilor am extras un curs deschis pe data de 30 iulie împreună cu echipa mea la Hotel Cișmigiu, București. Acest curs este primul cu circuit deschis organizat de echipa mea.

Uite aici mai multe detalii: Online Marketing Foundation – First Base.

WebDigital oferă prin tragere la sorți 2 micro-burse pentru acest workshop, Arobs Transilvania Software oferă 1 micro-bursă, iar câțiva dintre partenerii și clienții WebDigital și-au arătat interesul pentru a susține și ei câțiva participanți.

Așa că, înscrie-te gratuit la extragere, prin completarea formularului și adaugă și un coleg sau prieten care crezi ca ar putea beneficia de acest workshop. Tragerea la sorți va fi anunțată pe data de 25 iulie pe pagina de Facebook a lui Ionuț și pe pagina de Facebook WebDigital.

Fiind adeptul învățării din practică, dar și ca urmare a feedback-ului de la training-urile anterioare, am ajuns la această versiune a cursului care îmbină inovarea prin joc, exerciții și un strop de teorie.

La ce să vă așteptați? La o zi plină de energie pozitivă, cunoștințe structurate pe segmente și concepute pentru a te ajuta să asimilezi informația cât mai ușor.

Ne vom juca, vom discuta despre care sunt indicatorii pe care trebuie să-i ai în vedere într-o companie de marketing;

  • cum să setezi bugetele de media și cum să le gestionezi;
  • cum funcționează achiziția de media;
  • cum să construiești o listă relevantă de cuvinte-cheie;
  • cum să construiești o listă relevantă de cuvinte-cheie;
  • care sunt principalele arme de marketing digital;
  • cum să faci o strategie de marketing.

Sunt sigur că atmosferă și structura cursului te va ajuta să-ți clarifici nebuloasele ce țin de marketing-ul digital, iar dacă după curs, dacă crezi că nu ai învățat nimic, îți dăm toți banii înapoi!

Ne poți contacta la adresa viorica@imunteanu.com.

Leave a reply