Mira Anghelescu_Chief Operation Officer_FashionUP

Si anul acesta, site-ul autohton fashionUP.ro marcheaza Ziua Nationala a Femeilor pe Toc (cea de-a treia editie) prin evenimente speciale si reduceri online, transmite compania, intr-un comunicat de presa. „Organizam acest eveniment cu foarte multa bucurie, in special pentru ca il dedicam in intregime femeilor si elegantei acestora. Femeile cu care lucram ne-au demonstrat de-a lungul timpului ca, la momentul potrivit, un pantof cu toc poate salva situatia. De aceea, venim in intampinarea lor cu oferte si produse care scot in evidenta frumusetea feminina si care le usureaza decizia cand vine vorba de o tinuta eleganta”, a transmis Mira Anghelescu (foto, Chief Operation Officer FashionUP).  

Astfel:

  • in perioada 8 – 14, site-ul a organizat un concurs special pentru bloggeri, pe paginile proprii de Facebook si YouTube (tema a fost scrierea unui articol pe blogul despre „Prima amintire #PeToc”); premiul este cate o pereche de pantofi cu toc pentru fiecare luna din an si produsul lunii din partea Yves Rocher
  • pe 14 septembrie, in Piata Romana, toate trecatoarele care au curajul sa infrunte strazile orasului pe tocuri au fost rasplatite cu vouchere valorice, cadouri si momente artistice
  • pe 14 septembrie, timp de 24 ore, site-ul FashionUP a acordat o reducere de 20% la pantofii, sandalele si botinele cu toc
  • intre 15 si 20 septembrie, pe site sunt reduceri semnificative la toata incaltamintea cu toc
  • pe 14, 15 si 18 – 20 septembrie, pe pagina de Facebook vor fi organizate concursuri, iar castigatoarele vor primi pantofi/vouchere la achizitia perechii preferate si produse Yves Rocher din noua colectie, lansata in aceasta luna
  • intre 18 – 20 septembrie, clientele au reduceri de pana la 50% la colectia de toamna, cu peste 10.000 de produse noi

La editia precedenta a Zilei Nationale a Femeilor pe Toc, in perioada campaniei au fost vandute peste 1.500 de perechi de pantofi si sandale cu toc. Conform rezultatelor inregistrate in primele 8 luni ale acestui an, organizatorii estimeaza ca doamnele si domnisoarele vor achizitiona in intervalul 14 – 20 septembrie cu 70% mai multe perechi YoY.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)