Walmart_Store_sign

Cel mai mare retailer american si-a anuntat rezultatele pe al patrulea trimestru al anului fiscal recent incheiat, scrie nytimes.com, si – desi Amazon il ameninta serios – Walmart pare a fi invatat cateva lecii legate de comertul pe Internet. Astfel, compania a anuntat o crestere a vanzarilor online de 63% in SUA in Q4. Prin comparatie, in magazinele Walmart deschise de cel putin 12 luni, vanzarile au crescut cu doar 1,4%. „Este o crestere extraordinara si suntem multumiti de tractiunea pe care o generam pe paleta noastra de oferte e-commerce”, a transmis Brett Biggs (vice-presedinte executiv si CFO Walmart).

Per total, in ultimul trimestru, vanzarile au crescut cu 1,4% (fata de aceeasi perioada a anului trecut), atingand 117,5 miliarde $ – impulsionate, fara indoiala, de achizitia Jet.com, din toamna trecuta, pe care Walmart a platit 3,3 miliarde $. Sefii companiei spun ca majoritatea cresterii online a Walmart a fost organica (nu s-a datorat investitiilor in alte companii, ca Jet.com, ModCloth.com ori Moosejaw.com, ci ofertei variate de produse online). Walmart.com ofera acum 50 de milioane de produse online, cu 15 milioane mai mult decat in Q3 si cu 40 milioane mai mult decat in aceeasi perioada a anului fiscal anterior.

Desi profitul total al Walmart a scazut cu 1,3% in Q4, cifra este mica in comparatie cu pierderile altor retaileri mari: Target, de exemplu, a anuntat recent o scadere a cifrei de vanzari in cel mai recent trimestru comparativ cu anul fiscal anterior.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)