Want to Increase Site Engagement? AB Test Says Reduce Choices

Want to Increase Site Engagement? AB Test Says Reduce Choices

Gradul de interactiune cu site-ul poate însemna lucruri diferite pentru diferite site-uri. Pentru unii este dat de numarul de pagini per vizita, pentru altii poate fi numarul de actiuni in social media, numarul de comentarii, sau orice alta activitate pe pagina. Pentru magazinele online poate fi numarul de vanzari, numarul de abonari la newsleter si alte actiuni premergatoare deciziei de cumparare. Am adus vorba in multe prezentari pe care le-am sustinut de-a lungul timpului despre "probabilitatea ca un user sa dea click pe butonul de adauga in cos" ca fiind 1 per numarul de actiuni vizibile in respectiva pagina. So, mai jos veti gasi un articol care spune aproximativ acelasi lucru, si anume, uneori "mai putin inseamna mai mult".

Link: http://visualwebsiteoptimizer.com/split-testing-blog/reduce-choices-to-increase-engagement/

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)