Cum s-a schimbat felul in care ne sunt prezentate produsele care ne sunt vandute online, in ultimii 15 ani? Business2community.com a incercat sa raspunda la aceasta intrebare analizand modul in care arata vizualizarea produselor in anii 2000 fata de cea din prezent. Site-ul amintit a folosit, ca studio de caz, produse de pe trei site-uri importante din e-commerce-ul mondial: Zappos, Walmart si Apple.

1

In 2007, pe Zappos.com (unul dintre gigantii industriei online a incaltamintei) cumparai orientandu-te doar dupa o poza micuta, care nu putea fi marita, din care nu isi dadeau prea bine seama cum arata produsul de jur imprejur. Abia in 2010 site-ul a introdus la vizualizarea produsului 3 imagini cu zoom, iar dupa alti 3 ani a introdus o serie de imagini din toate unghiurile. In prezent, Zappos a mers si mai departe: ofera potentialilor clienti si foto, si video!

2

Walmart.com s-a lansat in 2000, iar dupa 5 ani site-ul nu arata deloc impresionant: o singura imagine, care nu te prea determina sa cumperi produsul cu pricina, dar macar se marea... In 2013, aveam 3 poze/produs si abia anul trecut vedem o schimbare semnificativa: 34 de imagini si 5 clipuri video de prezentare!

3

Apple.com – expert in domeniul modului in care isi prezinta produsele online – a inceput, in 2001, cu imagini si filmulete (ceea ce nu gaseai la concurenta). In anii urmatori (2005, 2010), a crescut numarul acestora, astfel incat in 2015 Apple impresioneaza printr-un layout curat, modern, 12 imagini si 26 de clipuri video cu un anume produs!

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)