Vegis

In 2017, Vegis.ro si-a consolidat pozitia de lider al pietei online pe segmentul produselor naturiste, bio, vegane si suplimente alimentare naturale, printr-o crestere de 32% a cifrei de afaceri fata de anul anterior, anunta compania intr-un comunciat de presa. Cresterea CA cu peste o treime YoY, pana la 1.875.000 €, a insemnat cu 35% mai multe comenzi fata de 2016.

Mihai Bucuroiu Vegis

„In ultimii doi ani, s-a schimbat practic comportamentul de achizitie. Daca pana acum cosul clientilor continea, in general, aceleasi tip de produse, in ultimii ani acesta s-a diversificat, clientii incearca produse noi, in special pe segmentul Alimente Bio, unde am observat o dezvoltare semnificativa. Un pas important pe care noi l-am facut in acest sens a fost investitia in dezvoltarea departamentului de Customer Care si documentarea completa a produselor.  Pe de alta parte, am atras un public nou prin avantaje competitive, precum lansarea programului de fidelizare, livrarea internationala in cateva zile si nationala in 24 – 48 de ore”, explica Mihai Bucuroiu (foto, Fondator si Director Dezvoltare vegis.ro).

Alte cifre relevante din comunicatul amintit, legate de anul 2017:

  • comenzile plasate pe dispozitive mobile au crescut cu 40% YoY si reprezinta 38% din total
  • comanda medie a ramas de 150 lei
  • topul locurilor din care se comanda cel mai mult – Bucuresti, Brasov, Cluj, Timisoara, Iasi si Constanta
  • in topul celor mai vandute produse naturiste pe Vegis.ro se afla uleiul de cocos, mierea de Manuka Raw, Scortisoara Bio, Uleiul de canepa, Bicarbonat de sodiu fara aluminiu si Antioxivita
  • categoria Alimente a avut cele mai mari cresteri – aproape 40% YoY
  • gama de cosmetice bio aduce 15% din vanzarile Vegis.ro, iar suplimentele reprezinta 50%
  • la nivel de piata online de produse naturiste, bio si vegane, 65% dintre cumparatori sunt femei, de 25 – 45 ani, cu putere de cumparare mare, din mediul urban, care beneficiaza de acces la informatie si vor sa adopte un stil de viata mai sanatos pentru ele/familie
  • valoarea pietei online de produse naturiste, bio si vegane e de 35 milioane € (cu 20% mai mult YoY)

Pentru 2018, site-ul lansat in 2012 are de gand sa se axeze pe dezvoltarea produselor alimentare gourmet, suplimentelor si cosmeticelor bio. „Momentan avem aproape 2.000 de produse in categoria Alimente, listate pe site si aflate in stoc permanent in depozitul nostru din Brasov. Anul acesta vom include in portofoliu si mai multe produse gourmet. Simtim ca exista un potential mare pe aceasta nisa, deoarece comportamentul clientilor ne arata ca sunt dispusi sa investeasca in produsele sanatoase, certificate si chiar exclusiviste”, adauga Mihai Bucuroiu.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)