express e-commerce sales

Al doilea trimestru al lui 2016 nu a adus rezultate deloc pozitive pentru retailer-ul de fashion Express Inc., scrie businessinsider.com: dupa cresterea inregistrata in 2015, in Q2 2016, compania a inregistrat o noua scadere a cifrei vanzarilor online si offline (acesta fiind al doilea trimestru la rand in care cifrele scad). Astfel, vanzarile totale au scazut cu 6% (fiind de aproape 505 milioane $), iar cele online au scazut cu 7% fata de aceeasi perioada a lui 2015 (fiind de doar 70 de milioane $).

Express este orientat spre clienti de 20 – 30 de ani, a fost infiintat in 1980 si are 641 de magazine in SUA, Canada si Puerto Rico. Competitia extrema din domeniul fashion ofera atat de multe alternative cumparatorilor incat retailer-ii se intrec in cea mai buna experienta online, dar nu le iese intotdeauna pasienta, explica site-ul amintit. Express investeste constant in domeniul digital: in Q2, a lucrat la search-ul de pe site, oferindu-le utilizatorilor sugestii vizuale in momentul tastarii unui termen si crescand, astfel, rata de conversie; lucreaza la prezenta online, lansand contul de Instagram Express Men; mizeaza pe faptul ca va atrage clientii pe site prin programul de loialitate Express Next (membrii cumpara de patru ori mai des pe Express.com decat cumparatorii care nu sunt membri).

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)