Marius Lazarescu_Today's

Agentia de marketing online Today’s, fondata de Marius Lazarescu (foto), care ofera solutii eficiente pe Internet, personalizate pentru orice tip de afacere si care este Google AdWords Certified Partner, singura agentie din Romania certificata convert.com, a analizat cautarile in Google ale romanilor cu ocazia sarbatorilor lunii februarie, Valentine’s Day/Ziua Indragostitilor si Dragobete si le-a transmis intr-un comunicat de presa.

Din datele agentiei, aflam care sunt cele mai folosite expresii in cautarile pe Google, cu cat de mult au scazut fata de anul trecut cautarile pentru „Dragobete” si cine e mai interesat in aceasta perioada de gasirea unui cadou pentru persoana iubita (femeile sau barbatii).

Cele mai relevante informatii din acesta sunt:

  • spre deosebire de 2016, anul acesta, romanii au fost mai interesati de Valentine’s Day, arata cautarile pe motorul Google, sarbatoarea internationala bifand de 4 ori mai multe cautari pe Google decat Dragobetele
  • cei mai cautati termeni pe Google au fost: „ziua indragostitilor” (in crestere cu 45% fata de 2016) si „Valentine’s Day” (care a inregistrat o crestere de 40% fata de anul precedent)
  • cele mai folosite expresii in cautarea pe Google au fost: „cadouri de Valentine’s Day”, „cadouri de ziua indragostitilor”, „mesaje de ziua indragostitilor”, „ziua indragostitilor 2017”
  • femeile au fost de doua ori mai interesate de gasirea unui cadou pentru partener decat barbatii (expresii precum „cadouri de Valentine’s Day pentru el” au fost mai dese decat „cadouri de Valentine’s Day pentru ea”)
  • cautarile pentru „Dragobete” au scazut fata de anul trecut cu 63%
  • chiar si asa, e interesanta dependenta intre cele doua: odata cu interesul pentru Valentine’s Day, a crescut si numarul cautarilor legate de Dragobet
  • cautarile sunt mai numeroase in ziua evenimentului si in cea de dinainte
  • tendinta in cautari se mentine pentru ambele sarbatori pana pe 14 februarie; apoi, interesul pentru Valentine’s Day descreste, in timp ce pentru Dragobete e constant pana la un varf in jurul datelor de 22 si 23 februarie
  • pregatirile pentru idei de Martisor au inceput si ele – conform cautarilor pe Google, pana in prezent sunt de trei ori mai multe pentru ziua de 8 martie decat pentru cea de 1 martie
  • sarbatoarea de pe 8 martie este perceputa cu precadere ca fiind „Ziua mamei” si mai putin „Ziua femeii”, iar de aceea „Ziua mamei” a inregistrat pana acum cu 37% mai multe cautari decat „Ziua femeii”
  • de asemenea, cautarile dupa sintagma „martisoare” au fost mai frecvente, astfel ca „martisoare handmade” a inregistrat cu 33% mai putine cautari in Google decat prima.
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)