ups

Vin Sarbatorile si, odata cu ele, companiile americane de e-commerce se pregatesc pentru o perioada in care au nevoie de angajati suplimentari, in vederea livrarii optime a numarului mare de comenzi, citim pe businessinsider.com. Livrarea rapida de Sarbatori are un impact major asupra loialitatii clientilor, iar companiile care pot asigura livrarea rapida a comenzilor online vor convinge consumatorii sa se orienteze de la magazinele fizice spre cele online – in acest circuit un rol important le au companiile de curierat.

Inainte de Sarbatori, United Parcel Service Inc. (cea mai mare companie de curierat din lume, cu peste 15 milioane de pachete livrate zilnic) vrea sa angajeze 95.000 de muncitori sezonieri, cum face de cativa ani incoace. Anul trecut, UPS a avut probleme inainte de Craciun, cand volumul de livrari a fost atat de ridicat incat – cu o saptamana inainte de sarbatoarea Mosului – compania a putut livra la timp doar 91% dintre pachete.

Iar Toys R Us (retailer de jucarii si produse pentru companii fondat in 1948, cu venituri de 12,4 miliarde $ in 2014) vrea sa angajeze si ea cateva zeci de mii de persoane (numarul exact nu a fost dezvaluit, dar anul trecut a fost vorba de 40.000), de Sarbatori, pentru a spori productivitatea in depozitele unde sunt primite si procesate comenzile online. In SUA, retailerul cu pricina are 8 astfel de depozite dedicate comenzilor online.

Piata globala de livrari valoreaza 2,1 trilioane $, conform World Bank, Boeing si Golden Valley Co. si se dezvolta in paralel cu industria e-commerce-ului. Amazon livreaza 600 de milioane de pachete anual, prin FedEx, USPS si UPS, ofera livrare in aceeasi zi (prin curieri proprii, eliminand intermediarul). Iar Walmart vrea sa taie costurile de livrare si de aceea inchiriaza containere pentru a transporta produse din China si mizeaza pe livrarea in magazine si in locatii fixe.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)