auchan HU Semne bune anul (fiscal) are! Auchan Ungaria a avut venituri de 337,6 miliarde HUF in anul financiar martie 2015 – martie 2016, in cele 37 de supermarketuri si benzinarii (totalizand 7.000 de angajati) din tara, scrie bbj.hu. Cifra este mai mare cu 3,6% fata de anul fiscal anterior. Profitul net a fost de 2,2 miliarde HUF. Datele incurajatoare au determinat compania sa lanseze, din septembrie, un serviciu de livrare la domiciliu a comenzilor plasate online, in Budapesta, anunta mindenar.hu.

Astfel, Auchan se alatura unei piete in care activeaza deja Tesco – cel mai mare lant de supermakerturi din Ungaria – si CBA (conform supplychainanalysis.igd.com). Tesco ofera serviciul e-commerce in Budapesta, Seghedin si Székesfehérvár, iar ungurii de la CBA – doar in Budapesta.

„Facem mari eforturi pentru a ne imbunatati serviciile, pentru a servi cat mai bine nevoile clientilor. In toamna lui 2016 vom lansa un serviciu de e-commerce menit sa simplifice cumparaturile”, a transmis Dominique Ducoux, CEO-ul Auchan Ungaria (via 24.hu), mentionand ca brand-ul vrea sa isi asocieze imaginea cu cea a momentelor memorabile de shopping atat in magazin, cat si acasa (noul slogan fiind „Large selection of adventure. Auchan”/„Selectie mare, aventura cat cuprinde. Auchan”).

In paralel, in Polonia, Tesco isi restrange operatiunile online, scrie supplychainanalysis.igd.com. Compania va reduce numarul de orase in care ofera livrarea la domiciliu: de la 19 zone metropolitane, la doar 17 (eliminand serviciul e-commerce din oraşele Jelenia Góra si Wałbrzych, care nu ar avea destul potential de dezvoltare). Tesco are peste 400 de locatii in Polonia.

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)