Una din cinci vanzari realizate in primul trimestru din 2013 pe site-urile de e-commerce din Marea Britanie a fost realizata in urma unei comenzi venite de pe un dispozitiv mobil, arata datele IMRG si Capgemini.

Astfel, e-commerce-ul pe platforme mobile a crescut de la 15% din totalul pietei in al patrulea trimestru din 2012 pana la 20% in primul trimestru din 2013. Cresterea se datoreaza in mare parte unui varf de vanzari inregistrat in perioada sarbatorilor pe piata de tablete.

Independent de tranzactii, dispozitivele mobile au generat 30% din totalul traficului inregistrat pe site-uri de e-commerce in primele trei luni ale anului.

“La inceputul lui 2010, vanzarile de pe dispozitive mobile au inregistrat doar 0,4% din piata online de retail din Marea Britanie – in trei ani, au crescut cu un procent uimitor de 5.000%”, arata Tina Spooner, ofiter principal de informare la IMRG.

“Luand in considerare tranzitia continua in folosirea Internetului de la desktop la dispozitive mobile”, spune Spooner, “este inevitabil sa vedem cea de-a doua platforma devansand desktop PC-urile ca dispozitiv preferat pentru cumparaturile online si, potrivit celor mai recente cifre, acest lucru se va intampla mai devreme decat ne asteptam”.

“In 2020, cand o sa ne uitam la ultimii 10 ani, ii vom vedea fara indoiala ca ‘decada mobila’. Doar in primii trei ani am vazut o crestere a vanzarilor din dispositive mobile de la aproape zero pana la peste 20% din toate vanzarile de tip retail. Totusi, este o tehnologie pe care inca o descoperim si, in urmatorii cativa ani, tehnologia isi va arata adevaratul potential”, considera Chris Webster, vicepresedinte si sef pe Consultanta si Tehnologie Retail la Capgemini.

Potrivit specialistului, dispozitivele mobile vor agregra toate serviciile digitale, permitand Internetului sa recunoasca cine suntem si sa ne dea acces la o serie nelimitata de optiuni personalizate.

“Din moment ce deja accesam digital o multime de servicii, copiii nostri vor ajunge sa vada biletele, boarding pass-urile, cheile de la casa, cardurile de credit sau de loialitate si chiar pasapoartele la fel cum noi privim acum masinile de scris: obiecte care ne solicita si care devin sursa de amuzament”, mai spune Webster.

Sursa articol: http://www.mobilemarketingwatch.com/one-in-five-u-k-ecommerce-sales-driven-by-mobile-last-quarter-33130/

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)