retur

The Händlerbund, cea mai mare asociatie de e-commerce din Europa (reprezinta interesele a peste 50.000 de companii online), a efectuat un studiu legat de experientele comerciantilor online vizavi de retururi, explica ecommerce-europe.eu. In cadrul studiului au fost chestionati 856 de comercianti online din UE. Printre concluziile desprinse din „Product Returns Study 2016” se numara:

  • 75% dintre respondenti spun ca primesc retururi cu ambalajul deteriorat (adica peste trei patrimi dintre ei) si doar 23% spun ca retururile primite arata exact ca la expediere, avand ambalajul nou
  • 21% dintre comenzi (1 din 5) sunt returnate cu ambalajul stricat
  • 44% (aproape 1 din 2) dintre retururi contin bunuri deteriorate
  • aproape jumatate dintre bunurile returnate deteriorat nu pot fi revandute la pretul initial si comerciantii sunt fortati sa le reduca (in medie, cu 35%)
  • produsele cel mai des returnate cu ambalajul deteriorat sunt electronicele (36%) si imbracamintea (21%)
  • aproape jumatate dintre bunurile returnate deteriorat nu pot fi revandute la pretul initial si comerciantii sunt fortati sa le reduca (in medie, cu 35%); asta duce la pierderi de 17% pentru companiile online, din cauza deprecierii
  • in cazul produselor textile, 18% dintre retururi (1 din 5) sunt stricate, purtate deja sau fara etichete; in cazul acestora, comerciantii le reduc, in medie, cu 42% si apoi le revand

 

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)