Un studiu recent al Forrester Research si Shop.org arata ca mobile-ul si conversia site-ului sunt, in acest an, pentru retaileri, prioritati mult mai mari social media. Ceea ce vreau sa mentionez (n.r. - Jim Dougherty, Contributing Writer la Leaderswest.com, autorul) in acest articol este ceea ce rezulta din acest studiu si sa pun aceste perspective intr-un context relevant.

"Starea retail-ului online in 2013: marketing & merchandising" este un studiu anual in care sunt inclusi primii 65 de e-retaileri cu cel mai ridicat trafic, pentru a lua pulsul din mai multe categorii. Acesta a fost condus de unul dintre cei mai reputati analisti ai Forrester, Sucharita Mulpuru. Aici este o recapitulare a unora dintre principalele lor concluzii, adunate una cate una din surse gratuite, raportul fiind disponibil pe shop.org, la pretul de 999 de dolari, si gratuit pentru membri:

  • in 2012 fata de 2011, vanzarile online a crescut cu 28%  
  • cea mai importanta prioritate din retail este conversia site-ului; Mulpuru arata intr-o prezentare a studiului ca este de zece ori mai probabil sa se afle de o vanzare de pe un site decat de pe conturile de social media ale companiei
  • 87% dintre retaileri planuiesc sau au incorportata optimizarea email-ului pentru mobile; in aceeasi prezentare citata mai sus, Mulpuru arata ca email-ul alimenteaza de noua ori mai eficient descoperirea de oferte decat social media
  • 72% dintre respondenti intentioneaza sa incorporeze video-ul in marketing-ul lor
  • jumatate dintre respondenti intentioneaza sa creasca cheltuielile de marketing pentru Facebook, in acest an.

Acesta este un studiu bazat pe un sondaj, asa ca nu are importanta unui studiu bazat pe date, dar ne spune despre modul in care afacerile isi cheltuiesc bani de marketing.

Mulpuru a adaugat si:

  • doua treimi dintre noii clienti sunt castigati cu un singur punct de contact, 20% din vizitele directe si 16% din cautari
  • vanzarile online de la Black Friday la Cyber Monday, 2011 - 2012, au crescut cu 100%, de la an la an
  • Forrester estimeaza ca vanzarile de retail vor creste de 3,5 ori in urmatorii patru ani
  • mobile "showrooming"-ul este o activitate in crestere: 57% dintre clienti ar fi cumparat de la primul retailer pe care l-au vizitat (pe mobil) daca pretul s-ar fi potrivit cu perceptia lor.

Una dintre cele mai importante informatii din studiu este aceea ca sunt, in multe cazuri, tactici digitale mai eficace si mai eficiente in care sa se investeaca decat social media. Intr-o anumita masura, calitatile organice ale web-ului, precum si site-urile optimizate pentru mobile si email-ul ar putea fi mai potrivite in a genera vanzari decat social media.

De asemenea, acesta arata ca business-urile trebuie sa plateasca pentru a folosi Facebook-ul - o treime dintre business-urile intervievate au venituri anuale de peste 100 de milioane de dolari. Daca business-urile de aceste dimensiuni platesc pentru a folosi Facebook-ul, care sunt sansele ca alte business-uri sa genereze vanzari repetate fara sa plateasca?

Forrester partnered with Shop.org for its annual report of eCommerce benchmarks, gathered from a survey of retailers that sell online. We published the first 2013 report earlier this year, covering key site benchmarks such as conversion rates as well as top digital initiatives for retailers. This second report addresses marketing priorities, spend levels in areas such as paid search and email, and the impact of smartphones and tablets on interactive marketing spend, as well as site merchandising priorities. While retailers now see significant traffic through mobile devices, traditional marketing tactics such as search and email continue to dominate the interactive marketing mix for retailers. - click aici pentru studiu

Sursa: http://leaderswest.com/2013/07/18/study-top-digital-priorities-for-retail-are-site-conversion-mobile/
Autor: Jim Dougherty


Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)