TERMENI SI CONDITII

Vizitarea, folosirea, sau si comandarea produselor/serviciilor vizualizate pe site-ul ECOMpedia.ro implica acceptarea conditiilor de utilizare ce vor fi detaliate mai jos. Pentru folosirea in bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a Termenilor si Conditiilor. Orice utilizare a acestui website sau a serviciilor sale va fi considerata un accept al termenilor si conditiilor continute in prezentul document.

www.ECOMpedia.ro (numit in continuare pe scurt ECOMpedia) este administrat de WEB AUDIT SRL cu sediul social: GHIBU ONISIFOR 3, sector 3, Bucuresti, si birou: Bloc A7, Titulescu 1, et 11, ap 61, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului cu nr J40/11828/2005, CUI RO17752431

Ne rezervam dreptul de a efectua modificari ale acestor Termeni si Conditii precum si orice modificari site-ului ECOMpedia.ro fara o notificare prealabila. Accesand pagina Termeni si Conditii, puteti citi intotdeauna cea mai recenta versiune a acestor prevederi.

Despre tipurile de informatii/produse/servicii vandute pe ECOMpedia

Aceste produse (digitale sau fizice)/servicii vor fi vandute pe acest site, sau intr-o interfata electronica pusa la dispozitie de partenerii nostri externi, cum ar fi procesatorul de plati online, PayU Romania.

Este interzisa utilizarea ECOMpedia.ro si a serviciilor si produselor oferite sau comercializate prin intermediul ECOMpedia.ro in modalitati sau pentru atingerea unor scopuri care contravin normelor legale in vigoare sau prevederilor prezentului document.

Fiecare utilizator al ECOMpedia.ro accepta sa nu utilizeze, transfere sau distribuie nici una din informatiile prezentate prin intermediul acestui site intr-o maniera care ar putea constitui concurenta pentru ECOMpedia.ro.

Consultanta gratuita, raspunsuri la intrebarile puse pe site:

  • Deoarece expertii cu care lucram in cadrul proiectului nostru au un program incarcat timpul scurs de la punerea intrebarii si pana la primirea raspunsului poate sa fie intre 24 de ore si mai multe zile. Ne vom stradui sa publicam cat mai repede raspunsurile, insa nu avem cum sa garantam in niciun fel termenul de afisare a acestora. ECOMpedia.ro nu poate fi facut raspunzator de eventuale daune pe care vreun membru al comunitatii le-ar putea inregistra ca urmare a timpului prelungit de afisare a raspunsurilor pe acest site.
  • Este alegerea echipei de experti ce produse si servicii va promova in paginile acestui site. Ne rezervam dreptul ca anumite raspunsuri sa nu fie publicate integral pe site, in mod public.

Consultanta platita (fizic sau prin skype, alte mijloace de comunicare electronice)

  • Recomandarea unui produs sau serviciu comercial in mod argumentat si profesionist, precum si prezentarea unei opinii avizate si ferme asupra unui produs/serviciu pus in discutie de catre un membru al comunitatii va putea fi facuta intotdeauna in cadrul unei sedinte de consultanta platita (intalnire fizica sau prin telefon/skype).
  • Expertii echipei ECOMpedia.ro au un tarif minim de 100 de euro +TVA /ora.

Traininguri/Cursuri/Evenimente organizate de ECOMpedia

  • In cazul in care nu mai doriti sa participati la un eveniment/training/curs organizat de noi, dar ati efectuat deja plata, banii vor fi restituiti cu conditia sa trimiteti un email la adresa sales@ecompedia.ro si un telefon la numarul 0745 289 583 (Liviu TALOI) cu cel putin 48 de ore inainte de inceperea evenimentului/trainingului/cursului. Restituirea se face pe baza solicitarii trimisa pe email in maxim 15 zile lucratoare.

Produse fizice vandute sub marca ECOMpedia

  • Pe viitor ne rezervam dreptul sa comercializam produse sub acest brand, si in acel moment vom modifica acest document astfel incat sa respecte aspectele legale cu privire la legea comertului electronic.

Produse digitale  vandute sub marca ECOMpedia

  • Aspectele legale privind tranzactiile comerciale pentru achizitionarea unor asemenea produse digitale vor fi tratate mai jos in acest document.

ECOMpedia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru modul in care un utilizator al website-ului utilizeaza in orice fel informatii prezentate in acest website. ECOMpedia nu isi asuma raspunderea, in nici o situatie, pentru nici o dauna, pricinuita direct sau indirect, suferite ca urmare a utilizarii sau a intreruperii utilizarii informatiilor si serviciilor furnizate de acest site.

ECOMpedia nu poate garanta faptul ca sistemele informatice sau programele software folosite pentru afisarea sau transmiterea informatiei pe/de pe ECOMpedia.ro sau in orice alta forma nu contin virusi ori alte secvente distructive de cod sau alte proprietati distructive, deoarece aceste sisteme si programe software nu sunt realizate de catre/sub controlul ECOMpedia.ro.

Fiecare utilizator al ECOMpedia.ro este de acord ca, la cererea Web Audit SRL, sa exonereze de raspundere ECOMpedia pentru orice actiuni judiciare sau extrajudiciare si sa acopere cheltuielile de judecata si orice alte cheltuieli care ar putea sa apara ca urmare a incalcarii de catre utilizatorul respectiv a clauzelor prezentului document.

Obligatiile dumneavoastra de inregistrare:

Pentru a putea vizualiza informatii pe acest site, pentru a putea interactiona cu acest site (raspunde la intrebari, a comenta, a trimite resurse si articole etc), pentru a cumpara produse/servicii (fizice sau digitale) de pe ECOMpedia, trebuie sa introduceti datele dumneavoastra pe website-ul nostru. In utilizarea serviciului, declarati ca veti furniza informatii reale, corecte, actuale si complete despre dumneavoastra.

In situatia in care consideram ca aceasta obligatie a fost incalcata, ne rezervam dreptul de a va bloca accesul la utilizarea serviciului, pe perioada determinata sau nedeterminata, fara nicio notificare prealabila.

Pret si modalitati de plata:

Preturile prezentate pe site sau in interfata de achizitionare a produselor digitale pusa la dispozitie de partenerii nostri includ TVA (20%).

Pretul de achizitie prezentat pe factura va fi acelasi cu cel prezentat pe site la momentul achizitiei, pret la care se adauga si costurile de livrare, daca vorbim de livrarea unor produse fizice. In cazul livrarii de produse digitale (cum ar fi bilete de acces la un curs, training, conferinte, evenimente) nu se pune problema de cost de livrare, accesul fiind facut pe baza unui identificator (echivalent cu numar factura, numar comanda etc) la produsul digital.

Plata produselor se efectueaza in numerar/cash, la livrarea produsului fizic sau prin credit/ debit card / ordin de plata la plasarea comenzii online pentru produsele digitale.

Informatii privitoare la livrare (aplicabile numai pentru produsele fizice):

Termenul de livrare este de maxim 10 zile lucratoare,  socotit de la data preluarii comenzii dumneavoastra. Acest termen poate fi modificat din motive independente de vointa noastra. Taxele de livrare sunt calculate cu taxa pe valoare adaugata (TVA) inclus. In acest moment nu livram produse fizice.

Livrarea se face de catre o societate de curierat, la domiciliul/sediul clientului. In cazul in care doriti sa specificati anumite aspecte referitoare la livrare cum ar fi ora de livrare, adresa sau puncte de reper, va rugam sa introduceti in casuta de observatii aceste lucruri inainte de finalizarea comenzii.

In ziua in care coletul cu comanda dumneavoastra va fi expediat, veti fi instiintat prin e-mail sau telefonic de catre noi. Coletul poate fi preluat de orice membru al familiei.

Produsele fizice se livreaza in limita stocului disponibil. In cazul in care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai afla pe stoc veti fi instiintat in acest sens. In unele cazuri, produsul comandat poate fi inlocuit cu unul asemanator daca dumneavoastra doriti si sunteti de acord cu acest lucru.

Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului fizic, coletului sau pachetului trimis de catre noi, revine societatii de curierat sau transportatorului conform legislatiei in vigoare. Produsele vor fi inlocuite de catre noi daca se va face dovada culpei curierului si vom fi instiintati in termen de 24 de ore de la primirea coletului.

Drepturile de autor (Copyright)

Intregul continut al site-ului ECOMpedia.ro, incluzand, texte, imagini, grafice, elemente de grafica web, scripturi si orice alte date, este proprietatea S.C. WEB AUDIT S.R.L. sau a furnizorilor sai si este protejat conform Legii drepturilor de autor si legilor privind dreptul de proprietate intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul scris a oricaror elemente de pe site-ul ECOMpedia.ro, sau a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare. Pentru a reclama drepturile de proprietate intelectuala puteti folosi adresa de mail pr@ecompedia.ro.

Continutul si designul ECOMpedia.ro, precum si orice alt material avand legatura cu ECOMpedia.ro trimis prin e-mail sau furnizat in orice alta modalitate (spre exemplu: ghiduri, articole, design si orice alte materiale) apartin WEB AUDIT SRL si colaboratorilor sai (acolo unde acest lucru este specificat expres) si sunt protejate de legislatia privind proprietatea intelectuala. Cu exceptia situatiilor precizate expres in prezentul document, este interzisa copierea, utilizarea sau reproducerea continutului si designului ECOMpedia.ro fara a detine o permisiune scrisa prealabila in acest sens din partea WEB AUDIT SRL. Este interzisa in orice situatii utilizarea numelui ECOMpedia, WEB AUDIT, SITEAUDIT (marca protejata) sau a oricaror derivari care fac trimitere la numele ECOMpedia sau WEB AUDIT fara aprobarea scrisa prealabila a companiei care administreaza acest site.

Orice persoana fizica sau juridica poate contacta ECOMpedia.ro si poate transmite idei, sugestii sau materiale de orice natura, in limitele reglementarilor legale in vigoare. Orice utilizator al site-ului poate contribui prin raspunsurile sale la continutul acestui site. Trimitand orice informatie sau material catre ECOMpedia.ro sau WEB AUDIT SRL, recunoasteti ECOMpedia dreptul deplin, permanent si irevocabil de a modifica si utiliza informatiile sau materialele respective in orice mod considerat util sau necesar, inclusiv pentru a dezvolta si comercializa noi produse sau servicii bazate pe aceste informatii. Recunoasteti ca nu aveti nici un drept de a solicita orice forma de contraprestatie pentru aceste informatii sau documente. Pentru toate aceste informatii si materiale, garantati in mod explicit ca: (a) detineti sau controlati conform legii toate drepturile care va permit sa transmiteti informatiile sau documentele respective; (b) ca aceste informatii sau documente sunt adevarate; (c) ca utilizarea acestor informatii sau documente nu incalca prevederile prezentului document si nu afecteaza alte persoane. ECOMpedia.ro nu isi asuma nici o responsabilitate legata de aceste informatii sau materiale, comentarii si/sau raspunsuri la intrebari, articole si resurse primite de la utilizatori.

Politica de confidentialitate

Datele cu caracter personal vor putea fi dezvaluite fara consimtamantul dumneavoastra in caz de litigii/dispute privind fraudele la plata catre urmatorii destinatari: Bancile implicate in platile online, Organismele Internationale de Carduri si Furnizori de servicii/produse, respectiv conform Legii, catre institutiile abilitate.

In conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/200, clientii nostri au urmatoarele drepturi,:

1)  Dreptul la informare (art.12)
2)  Dreptul la acces la date (art.13) - dreptul de a obtine, la cerere si in mod gratuit, pentru o solicitare pe an, confirmarea ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de operatorul de date.
3)  Dreptul la interventie (art.14) - dreptul de a solicita operatorului de date, printr-o cerere scrisa si in mod gratuit, urmatoarele:

  1. a) rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor incomplete, inexacte sau prelucrarilor nelegale;
  2. b) transformarea datelor personale nelegale in date anonime;
  3. c) notificarea tertilor cu privire la operatiunile prevazute la lit. a) si b).

4)  Dreptul la opozitie (art.15) - dreptul de a se opune, in mod gratuit si printr-o cerere scrisa, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca datele care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari.

5)  Dreptul de a se adresa justitiei (art.18) - dreptul de a se adresa justitiei pentru apararea drepturilor garantate de lege si care au fost incalcate.

6)  Dreptul de a face plangere la autoritatea de supraveghere (art.25).

 

 

Buletinele informative electronice – Newsletter ECOMpedia

ECOMpedia.ro poate transmite parti din continutul sau prin buletine informative transmise prin intermediul postei electronice (e-mail). Utilizarea informatiilor transmise prin intermediul buletinelor informative se va realiza in concordanta cu prevederile prezentului document.

Respectarea procedurii de abonare la buletinele informative al ECOMpedia.ro echivaleaza cu acceptarea explicita a dreptului WEB AUDIT SRL si/sau a operatorilor sai de marketing direct de a pastra, prelucra si utiliza datele furnizate in momentul abonarii in conditiile Legii 677/2001.

Prin abonarea la buletinele informative al ECOMpedia.ro sunteti de acord sa fiti inclusi in baza de date a acestui site si sa primiti ocazional informatii promotionale prin e-mail sau posta. Membrii inscrisi in baza de date certifica faptul ca isi cunosc drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date (vezi sectiunea de mai sus).

Responsabilitati privind produsele

S.C. WEB AUDIT S.R.L. nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta responsabila pentru orice pagube aparute prin folosirea produselor / serviciilor achizitionate prin intermediul acestui site, in alte scopuri decat cele mentionate de producator. Returnarea produselor fizice se poate efectua in conformitate cu dispozitiile OG 130/2000, iar pentru mai multe detalii va rugam sa cititi mai departe acest document, la capitolul corespunzator.

Limitari privind utilizarea anumitor tehnici de comunicatie la distanta

Art. 1. - Urmatoarele tehnici de comunicatie la distanta necesita acordul prealabil al consumatorului: 
a) sistem automatizat de apel fara interventie umana (automat de apel); 
b) telecopiator (fax)
c) adresa de posta electronica (e-mail)

Art. 2. - Utilizarea altor tehnici de comunicatie individuala la distanta in afara celor prevazute la art. 1 nu este permisa daca exista un refuz manifestat de consumator.

Lista cuprinzand tehnicile de comunicatie la distanta
a) imprimat neadresat; b) imprimat adresat; c) scrisoare tipizata; d) publicitate tiparita cu bon de comanda; e) catalog; f) telefon cu interventie umana; g) telefon fara interventie umana (automat de apel, audiotext); h) radio; i) videofon (telefon cu imagine); j) videotext (microordinator, ecran Tv cu tastatura sau ecran tactil); k) posta electronica (e-mail); l) telecopiator (fax); m) televiziune (teleshopping).

Litigii

Prin folosirea,vizualizarea sau cumpararea produselor/serviciilor de pe acest site, utilizatorul a luat la cunostinta asupra faptului ca legile romane vor guverna Termenii si Conditiile de mai sus si orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizator si S.C. WEB AUDIT S.R.L. In cazul unor eventuale conflicte intre S.C. WEB AUDIT S.R.L. si clientii sai, se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila in minim 30 de zile lucratoare. Daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta competenta in conformitate cu legile romane in vigoare.

Diverse

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni Conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat. Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii clientul isi isi asuma in totalitate drepturile si obligatiile ce decurg din cumpararea produselor/serviciilor sau folosirea site-ului ECOMpedia.ro.

 

POLITICA DE RETUR (produse fizice/digitale)

Daca esti nemultumit de produsele/serviciile cumparate de la ECOMpedia.ro si vrei sa renunti la cumparare si implicit sa primesti banii inapoi, poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in 14 zile, conform dispozitiilor Ordonantei de Urgenta nr.34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative. Atentie: produsele digitale nu se returneaza, cititi cu atentie acest document, penultimul paragraf! Atentie: accesul platit la evenimente/traininguri/cursuri nu se returneaza, decat in conditiile prevazute in paragraful 7 din acest document.

Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.

Dreptul de retur in 14 zile se adreseaza doar clientilor care au achizitionat PRODUSE FIZICE online de pe site-ul ECOMpedia.ro sau din interfata electronica pusa la dispozitie de partenerii nostri de procesare plati online.

Clientul, persoana fizica, are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.  Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

Termenul de 14 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:

  1. a) data incheierii contractului, in cazul contractelor de prestari de servicii;
    b) ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor, in cazul contractelor de vanzare, sau:
    (i) in cazul in care consumatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs;
    (ii) in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese;

(iii) in cazul contractelor pentru livrarea periodica de produse pe o perioada de timp determinata, ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a primului produs;

Omisiunea informatiilor privind dreptul de retragere   

In cazul in care profesionistul nu a transmis consumatorului informatiile privind dreptul de retragere conform dispozitiilor OUG 34/2014, perioada de retragere expira la 12 luni de la sfarsitul perioadei initiale de retragere de 14 zile.

In cazul in care profesionistul a transmis consumatorului informatiile privind dreptul de retragere in termen de 12 luni de la data la care produsele/serviciile se considera livrate, conform mentiunilor din sectiunea de mai sus, perioada de retragere expira in 14 zile de la data la care consumatorul primeste informatiile respective.

Obligatiile care revin profesionistului in cazul retragerii

Profesionistul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii (in cazul produselor fizice), fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu dispozitiile legii.

Profesionistul ramburseaza sumele mentionate mai sus folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii.

Fara a aduce atingere primului paragraf al prezentei sectiuni, profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist.

Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, in cazul contractelor de vanzare, profesionistul poate amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis produsele catre profesionist, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

Obligatiile consumatorului in cazul retragerii

Conform Ordonantei nr. 34/2014, consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor (fizice), cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. In cazul contractelor in afara spatiilor comerciale, in cazul carora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul incheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa daca produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate in mod normal prin posta.

Exceptari de la dreptul de retragere

Sunt exceptate de la dreptul de retragere, in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele:

-  contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;

-  furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

-  furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;

-  furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

-  furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator;

-  furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

 -  furnizarea de bauturi alcoolice al caror pret a fost convenit in momentul incheierii contractului de vanzare, a caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe piata pe care profesionistul nu le poate controla;

 -  contractele in cazul carora consumatorul a solicitat in mod special profesionistului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de consumator sau furnizeaza alte produse decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare;

 -  furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

 -  furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;

-  contractele incheiate in cadrul unei licitatii;

 -  prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decat cel rezidential, transport de marfuri, inchiriere de masini, catering sau serviciile privind activitatile de agrement, in cazul in care contractul prevede o data sau o perioada de executare specifica;

 -  furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email la sales@ecompedia.ro sau la 0745 289 583, Liviu TALOI – fondator ECOMpedia.ro

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)