“Trebuie sa incepi cu experienta clientului si apoi sa te indrepti inapoi spre tehnologie, nu invers!” (Steve Jobs) 

client1

Clientul, nu tehnologia, sa fie in centrul strategiei tale! Doar el iti poate aduce afacerea pe care o vrei si chiar mai mult decat te astepti!

Studiile recente arata o mare schimbare in comportamentul clientilor. Dupa Mike Havard acestia “trec de la a fi o turma de oi pe care organizatiile le duc la tuns, la a fi lupii care se infrupta din slabiciunile acestora”. Presiunea asupra marjei de profit este un indicator al acestei schimbari.

Vorbind despre loialitate, rata de conversie, ROI, gandesti la cu totul altceva decat clientii tai. Asa creste prapastia dintre ce spui tu si ceea ce gandesc si spun ei!!!  In plus, acestia au mai multe informatii si variante de ales, si mai stiu sa-si descrie sentimentele mult mai bine decat o faci tu, ca organizatie.

Dezavantajul tau creste daca nu reusesti sa gandesti, sa vorbesti si sa actionezi ca si clientii tai!

client2

Exista o sigura persoana care te poate ajuta sa depasesti aceasta prapastie care se adanceste – clientul tau, prin avatarul lui, sau “Persona”.

El iti poate spune exact cum sa gandesti si ce sa faci pentru ca sa te rasplateasca prin cresterea afacerii tale.
Aseaza-l la masa cu tine, trateaza-l ca pe un partener valoros si, doar pentru ca vrea, fara sa ceara bani, va lucra impreuna cu tine pentru ca valoarea afacerii sa-ti creasca si sa ajungi in pozitie dominanta.

client3

Calea catre cresterea conversiei incepe cu o “poveste” convingatoare spusa pe tot traseul clientului, de la momentul in care te descopera, pana la post-cumparare.

Hai sa discutam despre toate acestea si ce inseamna pentru afacerea ta:
Marian TRUSCA
your ultimate customer
marian.trusca@whi-experience.com

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)