In septembrie, un raport marca PostNord nota ca – in primavara acestui an – in tarile nordice aproape 18 milioane de persoane au facut cumparaturi online, adica 93% dintre utilizatorii de Internet si 89% din populatia totala (cifra egalata in Europa doar de Olanda).

Acum, emarketer.com scrie ca majoritatea utilizatorilor de Internet (persoane de peste 15 ani) din Tarile Nordice (Danemarca, Finlanda, Suedia si Norvegia) – adica 91% dintre femei si 87% dintre barbati – cumpara produse/servicii online. Cifrele provind dintr-un studiu marca AudienceProject („Device Study 2016: E-commerce across the Nordics”), care s-a concentrat pe al doilea trimestru din 2016 (aprilie – iunie).

217020 Studiul a descoperit si faptul ca femeile si utilizatorii de 15 – 45 de ani sunt mai predispusi sa faca shopping pe Internet decat barbatii, respectiv persoanele de peste 46 de ani. Mai exact, persoanele de 26 – 35 de ani sunt cele mai interesate de e-commerce (96%), urmate de grupele de varsta 36 – 45 de ani (93%), 15 – 25 de ani (92%), 46 – 55 de ani (91%) si incheind cu persoanele de peste 56 de ani (82%).

217021

In plus, nordicii prefera sa cumpere online folosind computerele, in marea lor majoritate: 91% dintre danezi, finlandezi, suedezi si norvegieni aleg sa cumpere digital de pe un desktop/laptop, nu de pe o tableta ori un smartphone. Cel mai mare procent al utilizarii computerelor se inregistreaza – conform studiul amintit anterior – in Danemarca si Finlanda (93%).

Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)