target store

Target (al doilea discount retailer din SUA, ca marime, dupa Walmart) are de gand sa cheltuiasca 2 miliarde $ anul acesta pe investitii in domeniul digital, al sprijinirii noilor brand-uri si al extinderii numarului de magazine fizice mai mici si 7 miliarde $ in urmatorii 3 ani, informeaza startribune.com. Ideea este inspirata de modelul oferit de principalul competitor al companiei, Walmart. „In noua era a retail-ului, vor exista castigatori si necastigatori. Planul nostru este sa fim in frunte”, a transmis Brian Cornell (CEO Target si fost director in cadrul Walmart).

Astfel:

  • pana in 2019, Target isi propune sa aiba inca 100 de magazine mici noi si sa modernizeze alte 600 de locatii deja existente (Walmart are peste 650 de astfel de magazinase si planuieste sa mai deschida unele noi)
  • compania vrea sa mizeze pe preturi mai mici, pentru a mari traficul in magazinele traditionale, fizice (trimitere clara la acelasi concurent, Walmart, care promite „mereu preturi mici”)
  • sefii companiei au avertizat ca noile masuri vor atrage scaderi economice (ceea ce s-a tradus, la bursa, intr-o scadere de 14% a actiunilor Target in ziua anuntului, cel mai mare declin de acest gen din 2008 incoace)
Daca ti se pare interesant te rugam sa dai un share. Multumim :)