Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

M&S va testa un serviciu e-grocery in toamna

Retailerul britanic Marks and Spencer a comunicat ca va testa, in aceasta toamna, un serviciu de shopping alimentar online, adaptandu-se orientarii clientilor sai spre online, informeaza site-ul telegraph.co.uk. Vestea vine la o saptamana dupa ce M&S a anuntat ca va deschide 36 de magazine noi in Marea Britanie in urmatoarele 6 luni, dintre care 34 vor fi dedicate comertului alimentar – grupul continua sa „analizeze foarte atent domeniul ...

Continua
SUA: 77% dintre bacanii nu ofera servicii click&collect (raport)

Serviciul click&collect este popular in Franta si Marea Britanie, dar in SUA – conform celui de-al 84-lea raport anual al industriei alimentare marca PG, citat de progressivegrocer.com – 77% dintre bacanii nu ofera servicii de tip click&collect. Cu toate acestea, numarul de bacanii care il ofera a crescut in ultimul an, de la 15% in 2015, la 23% in 2016. Studiul a analizat 125 de companii din domeniu. Si a ...

Continua
Retail-ul american offline se restructureaza masiv

Asa cum scriam recent, in SUA a inceput apocalipsa retail-ului offline: peste 3.500 de magazine fizice se vor inchide in urmatoarele luni, in mall-urile din intreaga tara, unii retaileri renuntand la modelul traditional si mutandu-se exclusiv online. Nytimes.com intareste idea, dand drept exemplu cartierul new yorkez SoHo. Acesta era cunoscut pentru varietatea de magazine celebre de retail, nationale si international, dar acum bate vantul in magazinele ...

Continua
SUA: consumatorii au asteptari mari si de la site-urile mici

Conform unui studiu realizat de Vistaprint Digital si citat de emarketer.com, aproape 60% dintre consumatorii americani au spus ca probabil nu ar cumpara nimic daca, intrati pe un site al unei companii mici, ar ramane cu o impresie proasta. Studiul amintit a fost efectuat in luna martie, in SUA. Americanii au aceleasi asteptari si de la site-urile mici, si de la cele de amploare, iar impresia proasta se produce daca cele ...

Continua
SUA: top retaileri cu cea mai buna experienta de cumparare (studiu)

Amazon.com este abia al saptelea cel mai apreciat retailer american, cand vine vorba despre experienta oferita clientului, in procesul de cumparare, a descoperit sondajul „2017 Temkin Experience Ratings”, aflam de pe chainstoreage.com. Cei mai apreciati 3 retaileri din tara amintita sunt Ace Hardware (cel mai mare retailer de scule si unelte din lume), angrosistii de la BJ’s Wholesale Club si postul de teleshopping QVC. Din totalul de 48 de retaileri analizati ...

Continua
SUA: apocalipsa retail-ului offline incepe in 2017

Peste 3.500 de magazine fizice se vor inchide in urmatoarele luni, in mall-urile din Statele Unite, unii retaileri renuntand la modelul traditional si mutandu-se exclusiv online, anunta businessinsider.com. De exemplu, retaileri ca RadioShack, JCPenney, Macy’s, Sears, Kmart, Crocs, BCBG si Abercrombie & Fitch vor renunta la sute de magazine (552, 138, 68, 42, 108, 160, 120, respectiv 60). Altii, ca Bebe şi The Limited, au inchis toate locatiile ...

Continua
Amazon Prime are 65 milioane de membri si venituri pe masura

Gigantul online Amazon si-a facut publice, pentru prima data, veniturile din abonamentele la Amazon Prime (depunand acte in acest sens, la US Securities and Exchange Commission): in 2016, serviciul a adus in companie 6,4 miliarde $, citim pe marketingweek.com. Prin comapratie, Amazon a avut venituri de 91,4 miliarde $ din servicii de retail si 12,2 miliarde $ din servicii web (bratul de cloud computing al firmei). ...

Continua
Cumparaturile spontane nu se fac online, ci in magazinul fizic

Un sondaj de opinie realizat telefonic, in ianuarie anul acesta, de catre CreditCards.com, pe 1.003 americani de peste 18 ani, a scos la iveala faptul ca magazinele traditionale sunt in continuare locul in care oamenii fac cumparaturi spontane, scriu cei de la emarketer.com. 68% dintre respondenti au spus ca isi iau spontan ceva in magazin, in persoana, metodele digitale de a face astfel de shopping avand procente mult mai mici: doar 21% au cumparat impulsiv ceva pe desktop/laptop ...

Continua
PayPal, metoda nr. 1 de plata a cumparatorilor transfrontalieri

Un sondaj de opinie efectuat online de International Post Corporation, in 26 de tari, in toamna anului trecut („Cross-Border E-Commerce Shopper Survey 2016”), dezvaluie ca metoda preferata de plata a cumparaturilor online care aleg sa cumpere ceva din alta tara decat cea de bastina este PayPal-ul/un echivalent al acestuia (ca Stripe, Google Wallet ori Amazon Payments), cu un procent de 41%. Adica peste 4 din 10 respondenti. Emarketer.com noteaza ...

Continua
SUA: PayPal creste taxele si introduce o clauza pentru vanzatori

Din 29 martie, PayPal face cateva schimbari ale politicilor sale pentru utilizatorii americani, crescand taxele pentru schimbul valutar de la 2,5% la 3% si ridicand taxele pentru tranzactii PayPal ale magazinelor non-americane de la 3,7% la 4,2%. Taxa standard de tranzactie pentru vanzatorii americani care comercializeaza produse in afara tarii lor va creste si ea, de la 3,9% la 4,4 %, scrie betanews.com. In plus, adauga o clauza destinata vanzatorilor care ...

Continua