Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Studiu de caz: cum isi loializeaza L’Occitane en Provence clientii online

Brandul de cosmetice L’Occitane en Provence cultiva loialitatea clientelara prin intermediul unui instrument eficient (clubul L’Occitane), citim pe internetretailing.net. Membrii acestuia primesc beneficii pentru interactiunile care ajuta brandul – de la review-uri lasate produselor achizitionate, pana la urmarirea paginii oficiale de Facebook a companiei.

Compania franceza a fost fondata in 1976, de catre Olivier Baussan. In anul fiscal 2022, L’Occitane Group a avut vanzari nete in valoare de 1,8 miliarde € (+15,8% fata de anul fiscal 2021) si un profit net de 241,9 milioane € (+57,5% YoY). O treime dintre vanzarile grupului au loc online, compania deservind 72 de tari din intreaga lume (inclusiv Romania), unde are website-uri locale.

Site-ul e-commerce din Franta este construit intr-o maniera intuitiva, produsele sunt usor de gasit si pot fi cautate in functie de tip de ten/produs, textura, colectie si pret. Imaginile cu produsele sunt diverse, iar descrierea include instructiuni de utilizare, review-uri si stelute acordate de clienti. Cumparatorii pot vedea cate review-uri si stelute a primit un produs, cat la suta dintre clienti l-ar recomanda si ce intrebari si raspunsuri exista legat de acesta. In pagina de produs, acestia gasesc si magazinele offline de unde il pot cumpara.

Pentru a creste engagementul clientelar, brandul incude pe homepage si link-uri catre newsletter si paginile proprii de Facebook, Instagram, Twitter si YouTube. Pe Facebook (de unde poti cumpara direct produsele) are peste 6,3 milioane de urmaritori. In Franta, membrii clubului de loialitate L’Occitane +Moi primesc puncte in urma cumparaturilor facute, daca lasa un review de produs, daca urmaresc pe Facebook brandul si daca isi trec data de nastere in profilul de pe site. Cand atingi 200 de puncte, capeti statutul de ambasador si primesti sfaturi personalizate, invitatii la evenimentele din magazinele offline, surprize de ziua ta si reduceri de 10% la achizitii. In Marea Britanie, pe site exista si un serviciu de tip abonament, care iti trimite automat produsele preferate, odata ce ti se termina cele vechi.

Optiunile de plata existente sunt cardurile de debit/credit si PayPal (in Franta), alaturi de Klarna si Apple Pay (in Marea Britanie), iar livrarea comenzilor digitale este gratuita pentru produse in valoare de cel putin 60 € sau daca alegi metoda click & collect (in Franta). Britanicii primesc comenzile online gratuit la comenzi de minimum 25 £ sau se pot abona (platind 5 £/an) la L’Occi Premier delivery, pentru a primi gratis, a doua zi, orice comanda facuta pe Internet.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply