Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Starea e-commerce-ului in Australia, in 2016 (raport)

Pe fondul cresterii constante a economiei australiene (104 de trimestre consecutive de crestere economica, fara recesiune), e-commerce-ul este si el in crestere, cumparatorii fiind mai sofisticati, iar brandu-urile oferind servicii mai bune si marind loialitatatea publicului.

In 2016, in Australia numarul de colete generate de tranzactii online a crescut cu 16%/cumparator, in medie, reiese din a doua editie a raportului „Inside Australian Online Shopping”, realizat de Posta Australiana si StarTrack (compania de logistica prin intermediul careia face livrarile posta) si disponibil pe acquire.startrack.com.au. In total, australienii au cheltuit 21,65 miliarde $ online, in 2016, pe bunuri fizice si servicii digitale, cu 10,4% mai mult fata de 2015 (YoY).

australian ecom 1

Cele mai relevante cifre din raport:

  • dezvoltarea e-commerce-ului a fost de 10,2%, cu 6,9% mai mare decat cea a magazinelor fizice, traditionale, care reprezinta in continuare o forta majora in tara insulara si care au crescut doar cu 3,3% (21,7 miliarde $ cheltuiti online vs. 261 $ miliarde offline, in 2016)
  • cel mai mult cheltuie online persoanele de 60 – 70 de ani, care au cele mai mari venituri
  • Generatia Y vine puternic din urma, tinerii de 25 – 35 de ani constituind o proportie mare din populatie, care va influenta puternic e-commerce-ul pe viitor
  • cererea de produse personalizate a crescut cu 28,2% in 2016, din ce in cel mai multi retaileri oferind clientilor posibilitatea de a-si crea produse dupa gusturile proprii
  • majoritatea cumparaturilor online se fac in continuare pe desktop/laptop (ale caror procente au scazut cu 10%, respectiv 6% in 2016), dar cele de pe dispozitive mobile au crescut cu 54% YoY
  • cumparaturile transfrontaliere au atins 21% (si au crescut cu 7,3% YoY), dar sunt in continuare putine comparativ cu cele pe plan domestic (79%, o crestere de 11% YoY)australian ecom 2
  • cel mai des, australienii cumpara pe Internet bunuri de consum, pentru familie si pentru casa (30%) si imbracaminte (22%); cea mai mare crestere YoY s-a inregistrat in sectorul produselor Media (23%), pentru ca din ce in ce mai multe carti se cumpara online

Leave a reply