Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

EY Romania si TotalSoft lanseaza studiul “Social media si mediul de afaceri romanesc”

Patru din cinci companii din Romania (adica 78%) folosesc retelele de socializare pentru promovare. Facebook este in top, urmat de Youtube si Linkedin, conform studiului ”Social Media si mediul de afaceri romanesc” realizat de EY Romania anul trecut. In data de 28 octombrie 2014, la Hotel InterContinental din Bucuresti, BusinessMark organizarea conferința ”Social Media Business Forum”, în cadrul căreia va avea loc și lansarea oficială a studiului realizat de EY România și TotalSoft – ”Social media și mediul de afaceri românesc 2014” ...

Continua
6 aliante eficiente intre email marketing si celelalte metode de promovare online

Canalul de marketing EMAIL, este folosit de multa vreme pentru promovarea produselor si serviciilor unei companii si nu va disparea prea curand sau niciodata, chiar daca multe voci din mediul online spun ca email marketing-ul este invechit si nu prea mai da rezultate, in conditiile in care alte metode si-au facut aparitia in peisaj. Dar, statisticile arata contrariul si conform acestora email-ul are in continuare cel mai bun ROI (return of investment) si alte avantaje fata ...

Continua
Trei trenduri cu impact in customer service-ul din e-commerce

Pentru a sti cum sa folosesti informatiile despre clienti, de exemplu cele enumerate in articolul “Personalizarea – 9 tipuri de date pe care antreprenorii din e-commerce ar trebui sa le culeaga“, prezentam concluziile unei discutii pe care Carolyn Crews, Senior Vice-President la Telus International, a avut-o cu unii dintre cei mai mari retaileri europeni despre customer service, ea contribuind cu experienta celor nord-americani. Desi discutia a avut loc in aprilie 2013, la “E-commerce One to One”, in ...

Continua
Fidelizarea clientilor n-ar trebui sa insemne recompensarea celor mai mari cheltuitori

Angela Sanfilippo, CMO (aka Superwoman) la platforma de fidelizare omni-channel si de implicare PunchTab, le-a spus participantilor la un eveniment care a avut loc in New York City, ca programele traditionale de loializare a clientilor, care rasplatesc cei mai mari cheltuitori, sunt un mod de gandire care trebuie modificat. Imagine preluata de pe FreeDigitalPhotos.net / Autor: Jomphong Incurajarea descoperirii si stimulentele sunt foarte importante pentru branduri, ...

Continua
O companie de e-commerce a invatat sa vanda direct pe Facebook

Ashley White si-a lansat compania the Polkadot Alley pentru a-si completa venitul principal ca profesor de liceu cu norma intreaga. Pana in 2009, avea un profit modest si un nou nascut, ceea ce a determinat-o sa renunte la serviciul ei din invatamant, din Lubbock (Texas, Statele Unite ale Americii). Dupa ce a ramas din nou insarcinata, in 2011, doamna White se pomenea constant pe Facebook cautand vanzatori de haine ...

Continua
Vreti sa va pastrati reputatia online intacta? Nu ignorati comentariile

Veti intalni multe branduri in mediul online care ignora interactiunea pe Twitter sau lasa mentiunile si comentariile utilizatorilor pe social media fara raspuns. Acest lucru nu numai ca reflecta o calitate proasta a serviciilor asociate unui brand, ci si ignora scopul retelelor de socializare  care presupun exact angajamentul si comunicarea intr-o maniera in care pana acum nu era posibil. Care credeti ca sunt consecintele fapului ca atatea mentiuni, postari, tweets si comentarii ...

Continua
Stelele s-au intors, reputatia online conteaza mai mult ca oricand

Google a inlocuit Zagat Score cu noul sau sistem testat de 5 stele, punand reputatia businessului vostru in mediul online in centrul atentiei in cadrul Listarilor de Businessuri Locale din Google, Google Adwords si pagnilor Google+. Intr-un post recent pe blogul sau, Brad Harmon, specialist marketing compara reputatia online a unui business cu gravitatia si combustibilul unei rachete. „Recenziile proaste sau lipsa review-urilor pot trage un business in jos ca si gravitatia, in timp ce recenziile pozitive pot actiona precum combustibilul ...

Continua
Pinterest: Superman-ul retailer-ilor din lumea social media

Mai rapid decat un glonte si mai puternic decat o locomotiva, asa se poate defini Pinterest-ul, Superman-ul retailer-ilor in lumea social media. Pinterestul ajuta la promovarea imaginii unui brand cu un singur click, si este unul dintre cele mai bune canale pentru a spori calitatea lead-urilor. Daca nu sunteti deja pe Pinterest cu magazinul vostru online trebuie sa stiti ca pierdeti o mare sansa de a spori volumul vanzarilor.   Pinterest-ul a crescut ...

Continua
5 legi imuabile ale social marketing-ului

1. Daca brandul tau era insuportabil inainte de Facebook, asa va fi si pe Facebook. Mark Zuckerberg nu-ti poate face brandul fascinant, daca nu este fascinant. Nimeni nu poate. De fapt, daca brandul tau este plictisitor, social media nu va face decat sa amplifice acest lucru. Deci, ce este de facut? Ei bine, din fericire, poti sa-ti transformi brandul intr-unul care sa merite atentia, dar acest lucru inseamna sa te reintorci ...

Continua
Sistemul de plati pe facebook Soldsie se extinde intenational, depaseste $10 milioane in tranzactii

Soldsie, platforma pentru vanzari de bunuri direct de pe Facebook, isi extinde prezenta international, adaugand sase valute suplimentare si 28 de piete noi capacitatii sale actuale. Beneficiind de 1 milion de dolari in finantare externa de la FundersClub, 500 Startups, e.ventures, și altii, Soldsie va acoperi Australia, Canada, Brazilia, Taiwan, Marea Britanie si alte tari din Europa unde se foloseste moneda euro. Compania nu este primul serviciu din comertul social ...

Continua