Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Comertul social va deveni mainstream, in SUA (infografic)

Retelele de socializare fac parte din viata tuturor si sunt folosite pentru informare, petrecerea timpului liber, relationare cu prietenii si – mai nou – shopping, citim pe adweek.com. Conform unui studiu marca Sumo Heavy Industries, comertul online in social media este pe cale sa explodeze in Statele Unite, devenind mainstream cu ajutorul utilizatorilor mai in varsta. Strategia de vanzare a oricarui produs ar trebui sa ia in calcul acest mediu, viitorul retail-ului insemnand consumatori informati, ambasadori de brand ...

Continua
5 brand-uri care fac marketing prin WhatsApp

Aplicatia de mesaje gratuita WhatsApp are 1 miliard de utilizatori in intreaga lume, prin urmare poate fi folosita cu succes pentru a oferi clientilor raspunsuri rapide la intrebari si marketing targetat, scriu cei de la econsultancy.com. In august 2016, platforma de comunicare si-a updatat politica de confidentialitate si din ce in ce mai multe brand-uri o folosesc in scopuri legate de marketing, pentru ca pot relationa mai intim cu ai ...

Continua
Femeile cumpara influentate de social media

La finalul anului trecut, Influence Central a realizat un sondaj de opinie („2015 Influence Central E-Commerce Research Study”) in legatura cu modul in care fac cumparaturi femeile si a descoperit ca majoritatea doamnelor (81%) cumpara frecvent produse pe care le-au vazut share-uite online, pe retelele de socializare, si spun ca review-urile produselor citite online influenteaza felul in care fac cumparaturi. In plus, 86% spun ca, atunci cand se gandesc ...

Continua
Brand-urile nu stiu sa comunice in social media

Retelele de socializare ar trebui folosite pentru o comunicare eficienta intre companii si clientii lor (si nu doar pentru promovare): oamenii vad Facebook-ul, Twitter-ul si Instagram-ul drept canale pe care pot purta un dialog cu brand-ul dorit si isi doresc raspunsuri rapide, pe care companiile nu sunt dispuse sa le dea, scriu cei de la sproutsocial.com in al lor „Q2 2016 Sprout Social Index”. Pentru raportul amintit, Sprout a ...

Continua
SUA: 1 din 5 oameni citeste review-uri online

Multi dintre noi sunt obisnuiti sa mearga in magazinele fizice si sa vada produsele dorite, apoi sa le cumpere de pe Internet, mai ieftin. Dar emarketer.com scrie ca, in SUA, se practica si inversul – documentarea online fiind importanta pentru americanii amatori de e-commerce: 20,1% dintre ei au cumparat un produs intr-un magazin fizic, dupa ce au citit despre el un review online, o postare pe social media sau ...

Continua
7 concluzii despre retail-ul global, in 2016

Lumea retail-ului se schimba radical din cauza comportamentului in permanenta schimbare a cumparatorilor, care isi doresc sa faca parte dintr-o comunitate de retail, care cumpara mai des pe smartphone-uri si care se documenteaza din ce in ce mai mult pe retelele de socializare. Asta a descoperit PwC in urma raportului „Total Retail 2016”, intocmit dupa chestionarea a 23.000 de cumparatori online din 25 de tari, scrie ecommercewiki.org. Cele 7 concluzii trase de PwC in urma studiului sunt urmatoarele: Pentru a ...

Continua
Facebook ramane liderul retelelor de socializare

67,4% dintre utilizatorii de Internet din lume vor sta pe retele sociale anul acesta, iar GlobalWebIndex estima, in septembrie 2015, ca aproape 30% din timpul petrecut online in al doilea semestru al anului trecut a fost dedicat retelelor sociale. Si Facebook este principala retea de socializare la care apeleaza oamenii din pietele importante ale lumii. Cu exceptia Chinei, a Rusiei si a catorva alte tari, scrie emarketer.com, in raportul „Global Social Platforms 2016: A Country-by-Country Review of Social ...

Continua
Cum masori marketingul experiential? 4 moduri

In mod traditional, echipele de marketing evitau folosirea marketingului experiential (un mesaj al unui brand transmis printr-o experienta senzoriala, pe care clientul il poate simti pe propria piele), deoarece impactul si eficienta acestuia erau greu cuantificabile, scriu cei de la marketingprofs.com. Dar in ultimii ani, inovatiile tehnologice au facut posibila obtinerea de cifre si de rezultate cantitative, nu doar calitative. Acum stim nu doar ca oamenii se distreaza, reactionand ...

Continua
Cat de dispusi suntem sa cumparam pe social media?

Shopping-ul social este un domeniu din ce in ce mai discutat, iar compania de analytics Aimia a efectuat o cercetare in acest sens si a descoperit ca aproape o treime (31%) dintre consumatorii care cauta sa cumpere online produse se orienteaza spre retelele de socializare pentru idei, scrie marketingweek.com. Pentru a converti acesti fani in cumparatori, companiile trebuie sa inteleaga de ce stau oamenii pe Facebook, Instagram si Twitter in ...

Continua
Marea Britanie: femeile isi incep ziua pe Facebook

Un studiu Lightspeed GMI realizat de Kantar a descoperit ca, in Marea Britanie, procentajul persoanelor care isi verifica contul de pe retelele de socializare in pat, imediat dupa ce s-au trezit, e aproape de doua ori mai mare decat era in 2014. 18,4% dintre britanici intra mai intai pe Facebook, scrie uk.kantar.com, procentele crescand la toate grupele de varsta (chiar si in cazul persoanelor de peste 55 de ani), ...

Continua