Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Iata ce am invatat in cele 4 zile de curs la Scoala de Vara de e-Commerce GPeC 2017 ce a avut loc la Moeciu de Sus in perioada 23 – 28 august 2017, organizata de GPeC – Gala Premiilor e-Commerce. Ziua 1 CURS “USABILITY & CUSTOMER EXPERIENCE – KILOMETRUL ZERO ÎN DRUMUL SPRE SUCCES AL MAGAZINELOR ONLINE“ ➔ Andrei Radu, Founder & CEO GPeC Andrei a enumerat fiecare secțiune principală din criteriile de la ...

Continua
Social media incurajeaza transparenta brand-urilor

Un sondaj de opinie recent (realizat de Sprout Social, in SUA), a descoperit ca majoritatea americanilor cred ca pot trage un semnal de alarma pe retelele sociale in legatura cu brand-urile care se comporta nedrept si ca le pot critica mai mult online. Cercetarea a fost efectuata pe un esantion de 1.003 internauti de 18 – 64 de ani, in iulie 2017, explica emarketer.com. 8 din 10 persoane considera ca social media le-a ajutat sa ...

Continua
5 pasi care va aduc clienti mai profitabili

Programele de loialitate care includ adunarea de puncte si diverse reduceri in functie de suma cheltuita nu mai au succes, aceste tactici traditionale fiind depasite astazi, cand clientii sunt prea destepti si sofisticati pentru ele. Acum, importanta e crearea unei legaturi emotionale cu toti consumatorii! Info.sessionm.com a adunat laolalta 5 metode eficiente de marketing, care aduc garantat loialitatea clientilor, crescand numarul lor, vanzarile si valoarea acestora: ...

Continua
Romania: unde si cum urmarim online influenceri? (infografic)

Starcom Romania a realizat al patrulea sau studiu anual despre influencerii din Romania, citim pe cristianflorea.ro. Cercetarea a fost realizata pe un esantion de 1.055 de respondenti, reprezentativ pentru utilizatorii online de peste 18 ani, din mediul urban. Intrebarile puse au fost impartite pe diverse retele sociale si au fost legate de influenceri profesionisti (persoane cu expertiza intr-un domeniu), oameni obisnuiti (care si-au castigat audienta in online prin furnizarea constanta a unor informatii relevante ...

Continua
Afacerea ta trebuie sa fie pe Instagram. Uite de ce! (infografic)

Instagram are peste 600 de milioane de utilizatori lunari activi, care creeaza zilnic peste 100 de milioane de imagini/clipuri video si dau 4,2 miliarde de like-uri/zi – continut care poate fi utilizat si pentru a face social media marketing. Aceasta platforma creste de 5 ori mai rapid decat oricare alta retea de socializare, in SUA, si nici restul lumii nu e mai prejos: 80% dintre utilizatorii sai sunt in afara SUA. Asa ca antreprenorii online nu trebuie sa ...

Continua
In 2017, vom sta 47 minute/zi cu ochii pe clipuri video

In 2017, vom petrece cu 20% mai mult timp uitandu-ne la clipuri video pe Internet (pe site-uri ca YouTube, Facebook, Netflix ori Hulu), a concluzionat zenithmedia.com, in urma celei de-a treia editii a studiului „Online Video Forecasts”. Mai exact, cifrele indica faptul ca, la nivel global, fata de cele 39,6 minute pe care le-am petrecut in 2016 urmarind clipuri video, in 2017 vom atinge 47,4 ...

Continua
Pe social media, cumparam influentati de clipuri video

90% dintre utilizatorii retelelor de socializare sunt influentati sa cumpere un anumit produs dupa ce vad aici un clip video relevant despre acesta, a descoperit studiul „The Influence of Influencers”, citat de mediapost.com. Cercetarea a fost efectuata de catre gen.video (platforma de maketing pentru influenceri) si Geometry Global, pe un esantion de peste 1.000 de respondenti, carora le-au fost puse intrebari si le-au fost analizate reactiile faciale la diferite ...

Continua
Atentie la atitudinea „cool” pe social media!

Nu toti clientii considera simpatice GIF-urile si utilizarea celui mai nou jargon pe retelele de socializare, scrie emarketer.com. Companiile trebuie sa ia aminte ca nu toata lumea rezoneaza cu brand-urile care se cred „cool” online, ceea ce inseamna ca – uneori – eforturile lor de a interactiona esueaza. Conform unui studiu efectuat in SUA, in aprilie 2017 („Q2 2017 Sprout Social Index: Consumers Aren’t Looking to Buy From Brands That Are «Cool» ...

Continua
Cum ajuta cautarea foto brand-urile e-commerce?

Search-ul vizual ajuta consumatorii sa gaseasca mai usor online produsul dorit, acestia cautandu-l dupa o imagine, nu dupa o expresie. Econsultancy.com crede ca acest tip de cautare foto schimba felul in care oamenii cumpara online si ca brand-urile trebuie sa inteleaga cum le poate aceasta ajuta sa vanda mai mult. Cautarea prin intermediul imaginilor functioneaza pe baza de comparatie: pixelii din imaginea folosita de utilizator sunt ...

Continua
Cele mai deranjante reclame online (studiu)

Utilizatorul contemporan de Internet este deranjat de multe reclame online, dar care sunt cele mai enervante? Nngroup.com a luat la intrebari 452 de americani adulti (utilizatori online obisnuiti, care nu lucreaza in industriile IT sau marketing), pentru a raspunde la aceasta intrebare. Si a descoperit ca reclamele modale, cele care reorganizeaza continutul si cele video care incep singure sunt printre cele mai urate. In plus, reclamele care enerveaza pe desktop devin intolerabile pe mobile. Participantilor ...

Continua