Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

De Black Friday 2017, mobile-ul va fi la putere (raport)

30% dintre pasionatii de cumparaturi din Marea Britanie si 26% dintre cei din SUA vor cumpara chilipiruri pe smartphone de Black Friday 2017 (pe 24 noiembrie), citim pe internetretailing.net. 14% dintre britanici si 9% dintre americani vor face acelasi lucru pe tableta. Puterea dispozitivelor mobile este in crestere – asta reiese din cifrele publicate in raportul „Black Friday 2017 Shopping Report: Consumer sentiment is riding ...

Continua
In 2017, 1,2 trilioane de imagini vor fi urcate online

Fotografiile si clipurile digitale au devenit parte a vietii de zi cu zi al oamenilor din intreaga lume, fie ca este vorba de pasiune, placere, arta sau o cariera in domeniu, scrie prwave.ro. Numarul de fotografii online din 2016, in intreaga lume, a fost de 1,1 trilioane, zilnic peste 300 milioane de imagini sunt incarcate pe Facebook si 95 de milioane ajung pe Instagram, iar 136.000 ...

Continua
Platforma e-commerce Wish, finantare de 250 milioane $

Evaluata acum la 8 miliarde $, compania e-commerce Wish asteapta o finantare de 250 milioane $ din partea mai multor investitori (printre care si Wellington Management), scrie axios.com. Lansata in 2013, platforma Wish.com este disponibila in America de Nord si Europa si ofera utilizatorilor acces la produse extrem de ieftine. Construita in principal pentru cumparaturi pe smartphone, pune accent pe poze si elimina intermediarii, facand legatura intre client ...

Continua
Viteza si relevanta pe mobile sunt cruciale pentru clienti

Cum transformi fiecare moment mobile intr-o ocazie de a creste increderea clientilor in brand-ul tau?, se intreaba thinkwithgoogle.com. Simplu: o experienta neutra poate fi una negativa, clientii avand asteptari din ce in ce mai mari atunci cand interactioneaza cu brand-urile pe smartphone-uri (avand de 2 ori mai multe interactiuni cu acestea pe mobile decat la TV sau in magazinele offline). Acestia vor raspunsuri rapide si relevante, prin urmare experientele acumulate in legatura cu o companie sunt ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Portugalia, in 2016 (raport)

Am scris recent despre starea e-commerce-ului in Spania, in 2016; acum vine randul Portugaliei: ecommercefoundation.org a facut public raportul „Ecommerce Report Portugal 2017”, care a descoperit faptul ca 43% din populatia cu acces online a facut cumparaturi pe Internet. Pana in 2020, expertii estimeaza o crestere de pana la 84% din populatie, portughezii cheltuind – in medie – peste 1.000 € pe cumparaturi online. ...

Continua
Fashion Days: 3 din 4 clienti nocturni romani cumpara de pe mobile

Cresterea gradului de penetrare a dispozitivelor mobile le ofera clientilor libertatea de a face shopping oriunde si oricand, iar in primele 6 luni din 2017, romanii au cumparat imbracaminte, incaltaminte si accesorii dupa ora 00:00, pe fashiondays.ro, de 282 de lei (in medie), transmite compania via prwave.ro. In plus, 3 din 4 clienti nocturni (adica 74%) au cumparat de pe dispozitive mobile, iar 4 din 10 comenzi au fost facute de barbati. ...

Continua
Generatia Y isi ofera datele personale fara probleme

Tinerii din Generatia Y (persoanele nascute in perioada 1980 – 2000) nu au o problema cu a le oferi retailerilor informatii personale atunci cand isi folosesc smartphone-ul, scrie retail.emarketer.com in urma unor studii. Fata de persoanele de 65 sau peste 65 de ani, tinerii sunt de 3 ori mai predispusi sa ofere retailerului preferat informatii personale, a descoperit un studiu din februarie 2017 (efectuat pentru Retail Dive de catre Google). ...

Continua
Starea e-commerce-ului in Rusia, in 2016 (raport)

Ecommercefoundation.org a analizat situatia e-commerce-ului din Rusia si ne-o prezinta in „Ecommerce Report Russia 2017”. Documentul noteaza ca, in 2016, piata comertului online rusesc s-a dezvoltat cu 10 – 15% si indica o orientare spre utilizarea dispozitivelor mobile, o migrare dinspre plata la livrare spre cea cu cardul si din ce in ce mai multe persoane interesate de serviciul click & collect pentru livrarea acasa ...

Continua
Europa: preferam mobilul, dar nu ne multumeste experienta (raport)

Recent lansatul raport „Europe Best of the Best 2016” (realizat de Adobe Digital Insights si lansat de cmo.com) a analizat traficul online in Europa in anul trecut, procentajul de vizite efectuate pe smartphone, vizitele care dureaza mai mult decat accesarea unei singure pagini si nu numai.  Concluziile sunt urmatoarele: afacerile online de succes ofera, toate, o experienta mobile impresionanta vizitele pe smartphone au crescut in toata Europa in 2016 fata de 2015, cea ...

Continua
6 din 10 romani vor face m-commerce pana la final de an (studiu)

60% dintre romani intentioneaza sa faca cel putin o achizitie online de pe telefonul mobil, in urmatoarele 6 luni, a descoperit studiul Blugento „Online shopping de pe telefonul mobil”. Compania clujeana specializata in furnizarea de solutii de e-commerce bazate pe platforma Magento transmite, intr-un comunicat de presa, ca dispozitivele mobile au o importanta din ce in ce mai mare in procesul de achizitie online al romanilor, in conditiile in care 4 din 10 romani face lunar cumparaturi online, ...

Continua