Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Marketing-ul digital il scoate in fata pe producatorul PC Lenovo

Producatorul PC Lenovo a declarat ca adoptarea unor strategii de marketing bine diectionate l-au ajutat sa-si sporeasca veniturile de pe urma web-search-ului cu 175 % si sa treaca in fruntea clasamentului, alaturi de competitori binecunoscuti precum Apple, Sony, Dell si HP. Date recente de la Gartner arata ca Lenovo a depasit HP-ul, devenind astfel cel mai bine vandut producator de PC-uri. Cu toate acestea, Chris Jowsey, senior manager de produs pe sectiunea ...

Continua
Topul prioritatilor in digital marketing pentru retail sunt conversia site-ului si mobile-ul

Un studiu recent al Forrester Research si Shop.org arata ca mobile-ul si conversia site-ului sunt, in acest an, pentru retaileri, prioritati mult mai mari social media. Ceea ce vreau sa mentionez (n.r. – Jim Dougherty, Contributing Writer la Leaderswest.com, autorul) in acest articol este ceea ce rezulta din acest studiu si sa pun aceste perspective intr-un context relevant. “Starea retail-ului online in 2013: marketing & merchandising” este un studiu ...

Continua
Retelele de socializare nu aduc trafic si conversii in Statele Unite

Retelele de socializare intarzie sa devina o sursa importanta de trafic pentru magazinele online (n. red.: in Statele Unite) si nici nu s-au transformat intr-un canal important de conversii, in ciuda investitiilor din ce in ce mai mari din partea brandurilor, arata un raport trimestrial recent, realizat de Monetate. Cercetarea a analizat informatia de referrer in mod aleatoriu din mai mult de 500 de milioane de procese de cumparaturi online realizate in primul trimestru din 2013. Concluziile sale arata ca retelele ...

Continua
Succesul magazinului tau online se afla…

… la tine! Mai exact in deciziile pe care le iei de cand ai ideea investitiei intr-un magazin online, apoi tot la tine se afla cand il lansezi online pentru prima ora, si se afla in fiecare decizie operationala pe care o iei zilnic la biroul de manager. Nu doar deciziile tale sunt cele care conteaza, pentru ca toate actiunile celor care lucreaza impreuna cu tine pentru acelasi magazin online au aceeasi influenta asupra succesului vostru. Desigur deciziile tale ca manager imprima ...

Continua