Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cifră de afaceri sau rată de conversie?

Internetul a adus, în doar 25 de ani, cea mai mare revoluție in comerț si afaceri din toate timpurile. Iar această revoluție va schimba chiar și modelele clasice de afaceri. Cifra de afaceri reprezintă suma totală a tranzacțiilor încasate de către o companie. Rata de conversie reprezintă capacitatea unui business de a satisface cererea din piață.   Rată de conversie și cifră afaceri O afacere este evaluată prin indicatorul cifrei de afacere. Acesta este compus, printre altele, din ...

Continua
Ce e „efectul ROPO” si cum retargetam pentru conversia offline?

Intr-o lume in care publicitatea online este o necesitate pentru orice brand, influenta publicitatii pe Internet e masurabil doar in cadrul conversiilor online. Dar cand clientul isi finalizeaza achizitia din magazine fizice vorbim despre „efectul ROPO” („research online, purchase offline”) – care este omniprezent pe piata contemporana de consum. Cu alte cuvinte, oamenii se informeaza online despre produsele pe care vor sa le cumpere, dar apoi le achizitioneaza offline, din magazin. Oamenii prefera shopping-ul online pentru ca preturile sunt mai mici ...

Continua
LinkedIn ne motiveaza sa cumparam cel mai mult online

LinkedIn conduce detasat in clasamentul retelelor de socializare care influenteaza cumparaturile online, a descoperit emarketer.com, in timp ce Pinterest se afla printre ultimele locuri in acelasi top. Un studiu publicat luna trecuta de AddShoppers a descoperit ca – la nivel global – valoarea medie a cosului comandat online de un client, in urma informatiilor aflate pe retelele sociale, variaza de la aproape 207 $ (LinkedIn), la 177 $ (StumbleUpon ...

Continua
Finalul lui 2015 a apartinut traficului mobil pe site-urile romanesti

Rata de conversie (raportul dintre cei care intra pe site la modul general si cei care intreprind o actiune dorita de compania cu pricina – cumpara, acceseaza pagina de contact etc.) via dispozitive mobile s-a apropiat de 40% pe unele site-uri de e-commerce din Romania, in noiembrie-decembie 2015, scrie wall-street.ro. In ultimele doua luni din anul trecut, vanzarile si traficul via dispozitive mobile a crescut cu 20-30% fata de aceeasi ...

Continua
Cum atragi mai bine clientii: Instagram vs. Pinterest

Potentialul reprezentat de social media pentru e-commerce este clar, iar Pinterest si Instagram sunt instrumente care au potentialul de a a trage noi clienti, oferindu-le continut direct pe dispozitivele lor mobile, scrie econsultancy.com. Brand-urile trebuie sa retina ca femeile sunt mai predispuse sa acceseze oferte pe social media, dar barbatii vor folosi un pic mai des un buton de cumparare, pentru a comanda ceva. Toate retetele de socializare ...

Continua
Rata de abandon a cosurilor, mai mare cu 15% ca in 2010

Online, rata de abandon a cosurilor de cumparaturi este de 75,6 %. Cifra extrem de ridicata a determinat compania SaleCycle sa analizeze 1 miliard de astfel de cosuri, in ultimii 5 ani, pentru a trage cateva concluzii legate de asta, scrie econsultancy.com. Infograficul realizat de SaleCycle a descoperit ca: rata de abandon a cosurilor de cumparaturi a crescut cu aproape 15% in 5 ani: in 2015, este de 75,6%, in 2010 era de 61,4% cele mai multe cosuri abandonate (80,1%) sunt ...

Continua
Plan GRATUIT de la Marketizator pentru optimizare ratei de conversie

Incepand de Luni, 2 Februarie, Marketizator, prima platforma completa de optimizare a ratei de conversie de pe piata romaneasca, a lansat un plan GRATUIT de subscriere pentru toti utilizatorii care vor sa il testeze si sa il foloseasca.    Acest plan ofera acces nelimitat la toate cele trei functii principale, A/B testing, Sondaje si Personalizare, incluzand criteriile de segmentare avansata mutliple, targetare personalizata in functie de locatia vizitatorului sau de date adunate ...

Continua
179 magazine online din Romania au raspuns sondajului Marketizator cu privire la optimizarea conversiei

MARKETIZATOR.COM, prima platforma de optimizare a conversiilor online din Romania, a realizat o cercetare pentru a afla in ce masura magazinele online din Romania sunt optimizate pentru obtinerea unei rate de conversie cat mai mare. Cresterea ratei de conversie a oricarui magazin online este influentata in mod direct  de un site imbunatatit si personalizat, care duce la mai multe vanzari si leaduri. Analiza este realizata pe un esantion format din cele mai importante 179 magazine online din Romania, care vand produse ...

Continua
Studiu Radware: deschiderea paginilor de e-commerce incetineste…

Viteza site-ului este unul dintre cele mai importante elemente in a furniza o buna experienta de utilizare online, deoarece nimeni nu vrea sa piarda timpul degeaba, asteptand sa se incarce paginile. De fapt, cercetarile au aratat ca o secunda de intarziere in timpul de incarcare poate cauza o pierdere de 7% in conversia din vizitatori in clienti. Dar un nou studiu de la Radware sugereaza ca, in ciuda eforturilor business-urilor de a asigura o viteza de incarcare ...

Continua
Cum sa reduceti rata de abandon a cosului de cumparaturi

Imi petrec mult timp discutand cu intreprinzatori  – mici si mari – care isi desfasoara activitatea comerciala pe web. Un subiect care apare frecvent in cadrul conversatiilor noastre este legat de abandonul cosului de cumparaturi. Aud de multe ori : “Mi-as dori ca cei care pun produsele in cos sa le si cumpere!”. Dezvoltarea unei afaceri de succes online necesita completarea mai multor pasi. Mai intai te dai peste cap sa aduci trafic ...

Continua